דויד סילבה האריך את חוזהו במנצ'סטר סיטי עד 2020

דויד סילבה
דויד סילבה | האתר הרשמי

הקשר הספרדי יישאר במדים התכולים בשלוש השנים הקרובות. גווארדיולה היה בטירוף לאחר ה-1:2 על סאות'המפטון: "צריך אישיות כדי לשים את הכדור בחיבורים בתוספת הזמן". צפו בתקציר

(גודל טקסט)
שער ענק של ראחים סטרלינג בתוספת הזמן מנע אמש (רביעי) ממנצ'סטר סיטי איבוד נקודות במשחק שני ברציפות, כשבסופו של דבר התכולים ניצחו את סאות'המפטון 1:2. זה היה שערו ה-13 העונה של האנגלי הכישרוני בכל המפעלים, שניים יותר מסרחיו אגוארו. פפ גווארדיולה הסביר את הצלחתו של סטרלינג נובעת מהאמונה של השחקן בעצמו, כשלאורך העונה הבקיע מספר שערים מכריעים שהביאו נקודות חשובות לסיטי.


התכולים השתוו לטוטנהאם של עונת 1960/61 בקצב צבירת נקודות בליגה העליונה, כשמאזנם עומד על 40 נקודות ב-14 משחקים. המשחק אתמול באצטדיון האתיחאד היה ניצחונה ה-19 ברציפות של סיטי, למרות שהקבוצה לא הפגינה יכולת שיא.



על השער של סטרלינג אמר פפ: "זה היה שער מדהים, כי לא היה מקום בכלל לכבוש בגלל הצפיפות. היו עשרה שחקנים ברחבה. אתה צריך אישיות לשלב מסירה עם קווין דה בריינה בזמן פציעות, ולשים את הכדור בחיבורים". השחקנים חגגו בטירוף את הניצחון כולל שחקני הספסל וכל הצוות המקצועי, וגם השחקן הפצוע בנג'מין מנדי העלה סרטון של החגיגה על הקווים. פפ אמר עליו: "הוא משוגע. הוא פצוע לחצי שנה ורץ לחגוג איתנו".

40 – Man City's haul of 40 points from their first 14 Premier League games this season is the joint-best tally ever at this stage of a top-flight campaign (also Tottenham in 1960/61 – 3 pts for a win). Momentum. pic.twitter.com/iX3cpGq7aC

— OptaJoe (@OptaJoe) 29 בנובמבר 2017


ב"מירור" כתבו שחגיגות כאלה לא נראו בסיטי מאז סרחיו אגוארו הביא להם את האליפות ברגע האחרון על חשבון מנצ'סטר יונייטד בעונת 2011/12.

Ruptured ACL but who cares after a 95th minute winner #LookAtMeRunningpic.twitter.com/kphW7mNZTH

— Benjamin Mendy (@benmendy23) 29 בנובמבר 2017



גווארדיולה וניית'ן רדמונד מהסיינטס התעמתו אחרי החגיגות של סיטי במה שנראה כוויכוח סוער, אבל הספרדי היתמם אחרי המשחק למרות שנראה צורח בטירוף בפרצופו של רדמונד ואפילו דחף אותו. פפ הגיב: "בסך הכל אמרתי לו עד כמה הוא שחקן טוב. לסאות'המפטון יש כמה שחקנים מצוינים באחד על אחד ורדמונד אחד מהם, אבל הם לא רצו לשחק. הם בזבזו זמן מדקה התשיעית ולא רצו לשחק. פשוט רציתי שהם ישחקו גם קצת כדורגל. כל הקבוצות טובות יותר מאיתנו במצבים נייחים, אבל יש לנו תמיד סבלנות". נראה שפפ תחילה בירך את השחקן וכשהוא אמר לו משהו מרגיז, הקאטלוני איבד שליטה. רדמונד בחר להסתיר את פיו ולא ברור מה אמר וירד מכר הדשא מבלי להגיב.


בשעות הצהריים הודיעו התכולים על הארכת החוזה של דויד סילבה בעונה נוספת והקשר הספרדי המצוין (31) יישאר באיתיאחד עד 2020. "אני כל כך שמח להבטיח את עתידי בסיטי. אני גאה במה שהשגתי בשנים שלי פה ועם פפ כמאמן אני מרגיש שאנחנו בעמדה מצוינת לזכייה בתארים. הסגנון שאנחנו משחקים הוא תענוג ואני מצפה להיות חלק מזה ולזכות בתארים נוספים בשנים הקרובות".

Pep Guardiola was involved in a furious row with Nathan Redmond after Man City's dramatic win over Southampton

WATCH: https://t.co/Ykj5sj24IDpic.twitter.com/JMBHc9N806

— Sky Sports PL (@SkySportsPL) 29 בנובמבר 2017


 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי