'רדיו קטלוניה' בטוח: ריאל מדריד תיפרד בקרוב מזידאן

זינדין זידאן
זינדין זידאן | Gettyimages

המשבר של אלופת אירופה מחריף, ובתקשורת הקטלונית גורסים כי: "המצב כרגע דורש שינוי". בבירה הספרדית טוענים: "המשבר בין זידאן לפרס החריף בגלל קפה", פרס עשוי לפנות לאיקרדי כבר בינואר

(גודל טקסט)

האם ריאל מדריד בדרך לפרידה מזינדין זידאן עוד לפני סיום העונה? על פי הדיווח היום (שני) של 'רדיו קטלוניה' עולה שכן. חרף העובדה כי מדובר בכלי תקשורת המקורב יותר לברצלונה, סנטיאגו סגורלה סיפר היום: "התקופה של זיזו בריאל עומד להסתיים ולא רק בגלל התוצאות המאכזבות. אני מעריך את זידאן על העבודה שלו, הוא הגיע בתקופה קשה והוביל את המועדון לתארים, אבל כרגע יש מצב שדורש שינוי". כזכור, הבלאנקוס סיימו אמש רק ב-2:2 מאכזב מול סלטה ויגו שהותיר אותם רחוקים 16 נקודות מברצלונה, כשלאלופת אירופה יש עדיין משחק חסר.

סגורלה, שכותב גם עבור AS המדרידאי, הסביר: "הקבוצה כרגע שבורה והיא זקוקה למנהיג שיוציא אותה מהמשבר. זידאן הוא יותר מנג'ר בסגנון אנגלי ולא מאמן. יש חוסר תקשורת בינו לבין פלורנטינו פרס". נדמה כי דווקא סוגיית צירופו של קפה אריסבלגה היא זו שגורמת למתיחות בין הנשיא למאמן: "כולם יודעים שהוא יחתום בריאל, וביום חמישי האחרון הוא כבר עבר את הבדיקות הרפואיות. איך יכול להיות שאחרי 48 שעות, זידאן אומר שהוא לא רוצה אותו. זה קו אדום עובר זיזו, ובקבוצה יש בקיעים. זו לא רק היכולת המזעזעת של כריסטיאנו רונאלדו וזה לא יכול להימשך בצורה הזו. רונאלדו כבש רק ארבעה שערים, איך הוא לא יכול לרצות חיזוק?".

לעומת זאת, ב'ברנבאו דיגיטל' הבהירו כי זידאן לא הצליח להשיג שום תרומה מדני סבאיוס, תיאו הרננדס ומרכוס יורנטה – כולם שחקנים אותם הוא דרש בקיץ. בנוסף, נדמה כי למאמן אין שום תוכנית מגירה למקרים בהם הקבוצה מתקשה לתפקד. 'מארקה' החריף ואף טען כי ריאל סובלת מסימפטום העונה השנייה. "במחצית השנייה, הקבוצה פשוט שוקעת", הסבירו בעיתון בבירה והתייחסו לעובדה כי ריאל מוליכה את הדירוג בליגה מבחינת צבירת נקודות, על פי המחצית הראשונה, שתי נקודות מעל ברצלונה.


המשבר מחריף. זידאן ופרס (AFP) 

בינתיים, 'דיארו גול' טען: "פרס פעל בניגוד לרצון של זידאן בנוגע לקפה. סעיף השחרור של מאורו איקרדי הוא 110 מיליון יורו, וכבר בשבועות האחרונים עלה כי הוא עבר בדיקות רפואיות במדריד". על פי הדיווח, ריאל עשויה לפנות בדחיפות לאינטר בנוגע לאיקרדי אם הקבוצה תמשיך לאכזב. ביום חמישי אלופת אירופה תפגוש את נומנסיה בגומלין גביע המלך הספרדי עם יתרון של 0:3, ובמחזור הבא היא תארח את ויאריאל.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי