זידאן: "חוזה לא אומר כלום, מגיע למשחק כאילו הוא אחרון"

ריאל מדריד
ריאל מדריד | טוויטר

מאמן ריאל מדריד מרגיש אבוד אל מול המשבר של אלופת ספרד, שהתבזתה עם 2:2 מול נומנסיה מליגת המשנה. הקבוצה אומנם העפילה לשלב הבא בגביע המלך, אך בספרד יודעים: "הברנבאו כבר לא מפחיד יריבות". צפו בתקציר

(גודל טקסט)
ריאל מדריד במשבר עמוק, אחרי שגם את נומנסיה מהליגה השנייה הם לא הצליחו לנצח אחרי 2:2. הבלאנקוס אומנם עלו שלב בגביע המלך אחרי ניצחון כולל 2:5, אבל ברור לכולם שמשהו רע עובר על הקבוצה וזינדין זידאן הודה אחרי המשחק: "החוזה שלי בריאל מדריד לא אומר כלום".


התקשורת הספרדית מציינת שמעמדו של זידאן נחלש אחרי פער של 16 נקודות מברצלונה בליגה. עוד דובר על היכולת של לוקאס ואסקס, שכבש צמד שהראה כי צריך לתת לו דקות נוספות, ועל דני סבאיוס כנקודות האור היחידות של ריאל מדריד במשחק חלש יחסית. הכותרת של העיתון מארקה הסתפקה במילים "גם שחקני הספסל לא גילו יכולת טובה".


זיזו סיכם על חוזה חדש בריאל מדריד בספטמבר האחרון, אבל אמר אחרי המשחק: "אני מגיע למשחק כאילו הוא האחרון. אני לא חושב על העתיד הרחוק. אני עובד ממשחק למשחק. אי אפשר לחשוב מה יהיה עוד שנתיים כי אני יודע איך זה כאן. גם כשיש לך חוזה הוא לא אומר כלום. לא קל לשחקנים המשחקים פחות. שיחקנו טוב, אבל בסיום נתנו פחות גז". זיזו שביצע תשעה שינויים מהתיקו נגד סלטה והשאיר את כריסטיאנו רונאלדו, לוקה מודריץ' וגארת' בייל על הספסל טען שהוא מרוצה מההופעה של הצעירים אחרי שואסקס כבש צמד ראשון ב-109 משחקים בריאל מדריד. "אני מאמין בסגל הזה ונראה מה יקרה בסוף העונה".


#LaPortada Los suplentes, tampoco pic.twitter.com/68fLWzkVqd

— MARCA (@marca) 10 בינואר 2018


במארקה נכתב שהעונה סנטיאגו ברנבאו לא מפחיד את היריבות (תיקו חמישי בבית בכל המשחקים ושני הפסדים). ואסקס גם הוא לא מבין מה קורה לריאל מדריד במחצית השנייה של משחקיה: "התפרקנו פתאום בלי הסבר. קשה להסביר למה. הקבוצה חייבת לתקן את הטעויות. יש לנו רגעים טובים ורעים וכדאי שנתרחק מהרעים". ואסקס נשאל מה לגבי האוהדים שמתוסכלים מהיכולת של הקבוצה בליגה ואמר: "הם נהנו בעונה החולפת מחמישה תארים שהשגנו ועדיין הבסיס הגדול שלהם תומך בנו".


בתוך כך התראיין פרננדו יורנטה מטוטנהאם על הרכש האפשרי של קפה ועל הארי קיין. על השוער אמר: "לא חושב שהחלטת זידאן לא להחתים אותו עכשיו תשפיע עליו. אני מכיר אותו מאז שהיה צעיר מאוד כששיחקתי בבילבאו ויש לנו יחסים נהדרים. לא יהיה לו קל לשחק בקבוצה חצי שנה אחרי שסירב להאריך את חוזהו". על הארי קיין: "הוא שחקן ברמה הכי גבוהה וכובש שערים מכל מצב עם טכניקה מעולה. הוא יכול לשחק בכל קבוצה גדולה באירופה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי