דיווחים: סאנצ'ס סיכם ל-4 שנים ביונייטד, מחיטריאן מוכן לעבור

אלכסיס סאנצ'ס
אלכסיס סאנצ'ס | Gettyimages

הארמני, שבעבר טען כי אוהד את ארסנל, דורש סכומים גבוהים ובונה על הזדמנות ממוריניו, אולם ב"אינדיפנדנט" מדווחים על סיכום העסקה מכל הכיוונים. הצ'ילאני צפוי להרוויח 14 מיליון ליש"ט לעונה, הכי הרבה בליגה

(גודל טקסט)
עסקת אלכסיס סאנצ'ס תקועה והצ'יליאני יכול לבוא בטענות רק לקשר מנצ'סטר יונייטד, הנריק מחיטריאן, שלא ממהר לסגור את תנאיו בארסנל ולעבור מיונייטד. למרות שז'וזה מוריניו כבר רמז למחיטריאן שהוא לא מחזיק ממנו ולא שיתף אותו במשחקים רבים העונה, לקשר הארמני כלום לא בוער. מקורבים אליו אמרו שהוא לא ממהר לשום מקום בגלל שיש לו חוזה לעוד שנתיים וחצי ביונייטד, ולא ממש אכפת לו מסאנצ'ס. ארסנל לא רוצה לשחרר את סאנצ'ס כל עוד היא לא מקבלת את מחיטריאן, בגלל שהיא צריכה שחקן כמוהו.


יחד עם זאת, מחיטריאן חושב שאם יווצר מצב ביונייטד שמוריניו יהיה זקוק לו בגלל פציעות של שחקנים אחרים, והוא יוכיח בשניים-שלושה משחקים שהוא חוזר ליכולתו הטובה, הפורטוגלי יחזיר אותו להרכב והוא עדיין יכול לככב בקבוצה. דוגמאות לכך לא חסרות. מרואן פלאיני וחואן מאטה היו אמורים לעזוב את השדים האדומים ברגע שמוריניו חתם, אבל הוא נתן להם צ'אנס נוסף ובסופו של דבר הם כבר משחקים עונה וחצי בקבוצה.



יחד עם זאת, גם הדרישות של הארמני לא מקובלות על ארסנל. הם מוכנים לשלם לו כמו ביונייטד 150 אלף ליש"ט לשבוע, אבל מחיטריאן רוצה לפי הידיעות העלאה בשכרו למרות שהוא לא מככב כיום בפרמייר-ליג ופרשנים אמרו עליו שהוא נעלם לחלקים גדולים במשחק. החוצפה הגדולה עוד יותר היא שסוכנו, מינו ראיולה, רוצה דמי תיווך של חמישה מיליון ליש"ט על עסקה שמוגדרת כחופשית. ארסנל לא נדרשת לשלם על העברתו ובלבד שיונייטד לא תצטרך לשלם יותר מ-20 מיליון ליש"ט על סאנצ'ס.


בניגוד למידע לעיל, ב"אינדיפנדנט" האנגלי טוענים בתוקף שהארמני כן הסכים לרדת בדרישותיו וסיכם על מעברו ללונדון. ייתכן שהתמונות שלפניכם מאימון הקבוצה היום בקארינגטון מעידות על כך שהייתה זו הפעם האחרונה שלו במתחם האימונים של השדים האדומים. אם אכן זה המצב, עושה רושם שב-24 השעות הקרובות כבר נזכה להודעות רשמיות בנושא.


Photos: Mkhitaryan arriving at Carrington #mulive [mirror] pic.twitter.com/kv11vhdyDh

— utdreport (@utdreport) January 17, 2018

הסיבוך יכול להיפטר כרגע רק אם מחיטריאן יירד מדרישותיו ויסכים לעבור ללונדון, תוך שיזנח את החלום שלו לשחק בתיאטרון החלומות, ואופציה אחרת היא שיונייטד תסכים לשלם 35 מיליון ליש"ט על סאנצ'ס שיהיה חופשי בקיץ. סכום זה כולל כנראה גם העברה של חמישה מיליון ליש"ט לסוכנו. פרט פיקנטי הוא שבעשור הקודם טען מחיטריאן בראיון לאתר אופ"א שהוא אוהד ארסנל.


בעיתון הצ'יליאני "לה טרסרה" נכתב שמעולם סאנצ'ס לא משך אליו כל כל הרבה תשומת לב, גם לא כשחתם בברצלונה. זאת בגלל המעבר המתוקשר שלו ליונייטד ובגלל העובדה שהוא ירוויח את המשכורת הכי גבוהה בפרמייר-ליג – 14 מיליון ליש"ט לעונה בכל אחת מארבע השנים הבאות, כך לפי כל העיתונים הגדולים באנגליה. במשך השנים נטען שסאנצ'ס רוצה לעזוב את ארסנל בגלל שהוא רוצה לזכות בתארים, דבר שהוא האמין שיקרה במנצ'סטר סיטי, אבל אפשרי גם ביונייטד.


מחטריאן יהפוך לתותחן ממש בקרוב? מחיטריאן (AFP)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי