מלחמת גרסאות לגבי אמבפה, זידאן יגיע לפ.ס.ז' בקיץ?

קיליאן אמבפה
קיליאן אמבפה | Gettyiamges

ב-ESPN טענו כי הכוכב ייעדר כחודשיים בעקבות הפציעה שלו מול ליון, ויחמיץ את צמד המפגשים מול ריאל באלופות. פ.ס.ז' מהירה להכחיש ועוררה סערה. ב'ספורט' הקטלוני טוענים: "אל חאליפי יצר קשר עם זידאן"

(גודל טקסט)

פאריס סן ז'רמן בלחץ גדול לקראת צמד המפגשים מול ריאל מדריד. אמש (שני) ESPN דווח כי קיליאן אמבפה, שנפגע מול ליון בצורה קשה והוחלף, ייעדר כחודשיים וכתוצאה מכך יפספס את צמד המשחקים בשמינית גמר ליגת האלופות. במועדון מעיר האורות היו נחושים להכחיש את הדיווחים אודות פציעתו של החלוץ, ואף הסבירו כי אמבפה ישוב בקרוב. בפאריס סן ז'רמן יפנו את התכשיט לייעוץ עם נירולוג בכיר, בתקווה כי הוא יסייע לו להיות כשיר לקראת אלופת אירופה.

כדי להוריד את מפלס הלחץ, הרופא של פ.ס.ז', אריק בולנד, התראיין אמש לתקשורת המקומית והסביר: "אין סיפור רציני בנוגע לקיליאן. המומחה יבדוק אותו, ויפסוק בצורה סופית. הגוף שלו ספג טראומה בגלל המכה, אבל לא מעבר לזה". רק לפני כשנה רדמאל פלקאו, שנפגע בצורה דומה, נאלץ להחמיץ חודש ממשחקי מונאקו כך שעדיין מוקדם לדעת מה יעלה בגורלו של אמבפה.

בתוך כך, בקטלוניה בטוחים כי ראשי פ.ס.ז' כבר יצרו קשר ראשוני עם זינדין זידאן לקראת מינויו בעונה הבאה. מעמדו של זיזו מעורער מאוד אצל אלופת אירופה, והוא צפוי להיפרד מהבלאנקוס בקיץ. במקביל, בעיר האורות לא ממהרים להאריך את חוזהו של אונאי אמרי, שחוזהו פג בקיץ הקרוב. אם הספרדי לא יצליח להוביל את פ.ס.ז' לגמר ליגת האלופות, הוא עשוי לשלם את המחיר ולסלול את הדרך למאמן שכבר זכה בשני תארי ליגת אלופות רצופים. ב'ספורט' מנו את הסיבות לרצון של נאסר אל חאליפי למנות את זידאן: "קודם כל אלו התארים הרבים שהוא זכה בהן כמאמן בזמן כל כך קצר, ההערצה שזידאן זוכה לה בצרפת וחוסר הגיבו שהוא מקבל מפלורטינו פרס – כל אלו יובילו את זידאן להבין שפ.ס.ז' יכולה להיות הפתרון המושלם בשבילו".

מי כאן צודק? אמבפה (AFP) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי