אלכסיס הודה בהעלמת מס, עלול להיכלא ל-16 חודשים

אלכסיס סאנצ'ס
אלכסיס סאנצ'ס | Gettyimages

צרה חדשה למנצ'סטר יונייטד? החלוץ דווח על 587 אלף יורו מתוך מיליון יורו לרשויות בספרד באמצעות שתי חברות זרות הנמצאות במלטה, ועשוי להישלח לכלא אם יבצע עבירה חוזרת

(גודל טקסט)

אלכסיס סאנצ'ס הגיע היום (רביעי) לסיכום עם התובע הספרדי לפיו הוא מוכן לרצות עונש בן 16 חודשי מאסר בגין העלמת מס בסך מיליון יורו בעונת 2012/13, עת ששיחק בברצלונה. לכוכב מנצ'סטר יונייטד יש שני עונשי תנאי, כ"א בן שמונה חודשים, אולם המשמעות היא שאם אלכסיס יורשע שוב, הוא ייאלץ לרצות כשנה ורבע מאחורי סורג ובריח.

הצ'יליאני הודה כי העלים מיליון יורו אחרי שהפקיד כספים דרך שתי חברות זרות במלטה, ומאז הספיק להחזיר את חובו לרשויות המס בספרד ואף העיד בפני שופט באמצעות סרטון וידאו עוד ששיחק בארסנל, בינואר 2017. בעקבות הפרשה, סאנצ'ס נקנס בסכום המוערך ב-590 אלף יורו.

זו אינה הפעם הראשונה שהחלוץ נענש. כבר ב-2012 אלכסיס דווח על 587 אלף יורו מתוך מיליון יורו שקיבל, ובשנה לאחר מכן שוב חזר על אותו מעשה. הפעם רק עם דיווח של 396 אלף יורו מתוך 706 אלף יורו. מי שייצג את סאנצ'ס במהלך כל התהליך היה דויד איינטו, שייצג את חאבייר מסצ'ראנו בהליך דומה וסייע לו לסיים את הסאגה עם עונש על תנאי בלבד. כעת, שהחלוץ הפך למשתכר הבכיר ביותר בליגה האנגלית, נותר להמתין ולראות האם הוא יצליח להתפתות שוב ולהעלים מס. 

יסתבך שוב? אלכסיס (AFP) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי