דיווח: ארתור סיכם בברצלונה תמורת 40 מיליון יורו

ארתור
ארתור | טוויטר

בברזיל טוענים שהקשר סגר את תנאיו וקיימת אופציה שיגיע כבר בקיץ, הקטלאנים עוקבים אחרי ארבעה כישרונות מאייאקס. פדרו מצ'לסי מוכן למפגש מול האקסית (21:45): "מסי לא בלתי ניתן לעצירה"

(גודל טקסט)
חלוץ צ'לסי פדרו דיבר לפני המשחק של ברצלונה היום (שלישי, 21:45) מול צ'לסי בסטמפורד ברידג' וטען שליאו מסי חברו לשעבר לברצלונה הוא שחקן ענק, אבל "לא בלתי ניתן לעצירה".


הפרעוש מקווה לכבוש בפעם הראשונה נגד צ'לסי אחרי שנכשל בתשעת הניסיונות הקודמים, אבל פדרו טוען שאפשר לעצור את מסי גם במשחק הקרוב. "הוא השחקן הכי טוב בעולם, אבל ניתן לעצירה", אמר בראיון לתקשורת הבריטית. "הוא שחקן חכם ומאוד מהיר, אבל עדיין אפשר לנסות להגביל אותו. הוא ללא ספק ברמה אחרת ואף אחד לא יודע לעשות את מה שהוא עושה. לשחק לידו זה היה נפלא ומשהו שאתה אחר כך יכול לספר לנכדים ששיחקת איתו".



היריבות בין צ'לסי לבארסה: "היום אני בצד השני, אבל צ'לסי תמיד הייתה יריבה נוראית של ברצלונה. היה לנו תמיד מאוד קשה נגדם. צ'לסי תמיד שיחקה עם הגנה מאוד קומפקטית ולחצה מצוין. היום זה לא השתנה בהרבה ואנחנו צריכים לשחק באותה צורה מול ברצלונה כי אם אתה נותן להם חופש פעולה אתה נענש. לכן תמיד היה לנו קשה לשחק נגד צ'לסי, אבל גם ההיפך הוא הנכון. אני בטוח ששחקני בארסה חוששים מהמשחק הזה כמונו".


בתוך כך דווח בברזיל שברצלונה סיכמה על החתמת ארתור מגרמיו ב-40 מיליון יורו ולמרות שדווח תחילה שהוא יגיע רק בינואר 2019 כעת מדברים על כך שיש לו אופציה להגיע כבר בקיץ הקרוב. בדרום אמריקה מדווחים שברצלונה תשלם כעת 30 מיליון יורו ועוד 10 מיליון בבונוסים לפי ההישגים שלו.


ארתור. עשוי להגיע כבר בקיץ (טוויטר)
ארתור. עשוי להגיע כבר בקיץ (טוויטר)


הקשר הפצוע לא שיחק העונה וגם החמיץ את גמר הגביע העולמי למועדונים מול ריאל מדריד בגלל הכאבים בקרסול. הוא שיחק בעבר בנבחרות עד גיל 17 ו-20 של ברזיל ומועמד לשחק גם בנבחרת ברזיל במונדיאל אם יחלים בזמן.


הקטלאנים גם עוקבים אחרי ארבעה משחקניה הצעירים של אייאקס כרכש אפשרי לעתיד ובהם ג'סטין קלייברט הבן של פטריק קלייברט וכן מתיאס דה ליכט, דוני ואן דה ביק ופרנקי דה יונג. הסקאוט של הקבוצה, חוסה מארי באקרו, חזה בארבעת השחקנים הללו במשחק של אייאקס מול זוולה ביום ראשון.


️ "TOTAL CHALLENGE" #fcblive#UCL#ChelseaBarçapic.twitter.com/hXawDYr0SV

— FC Barcelona Fl (@FCBarcelonaFl) February 20, 2018


מי שיפגוש הערב את ברצלונה הוא חלוץ הרכש החדש של צ'לסי, אוליבייה ז'ירו, שחצה את הכביש מהיריבה העירונית ארסנל וגילה בראיון ל"פראנס פוטבול" שעזב את אצטדיון אמירויות בגלל שרצה להיות שוב מאושר. "אם ההחלטה הייתה בידי המשפחה, אולי הייתי נשאר כי סדר העדיפויות שלי תמיד היה קודם השחקן, אחר כך המשפחה ובסוף רק הכסף. הבעיה הייתה שבארסנל ראיתי שאין לי עתיד בגלל שהביאו חלוץ חדש (פייר-אמריק אובמיאנג). רציתי להיות מאושר שוב ולשחק ולכן עזבתי. האמת שהייתי מתסוכל בארסנל בשנה וחצי האחרונות וזה רק הלך והתדרדר. על ארסן ונגר אמר החלוץ: "היחסים שלנו היו מיוחדים. הוא מיד אמר לי 'אל תדאג. אעשה הכל לעזור לך ולעשות אותך מאושר'".  

בנוסף חשף ז'ירו מדוע בחר בצ'לסי ולא בבורוסיה דורטמונד: "לא היססתי לעבור לצ'לסי כי היא רצתה לרכוש אותי. דורטמונד רצתה אותי רק בהשאלה וזה לא היה משנה כלום, כי בסוף העונה הייתי חוזר לאותו מצב בארסנל. רציתי להישאר בלונדון עבור המשפחה, למרות שדורטמונד הציעה לי שכר גדול יותר. מאמן הנבחרת דידייה דשאן תמיד אמר לי שאני חייב לשחק כל הזמן כדי להישאר חד ולכן שיניתי אווירה". לגבי המתח סביב ההעברה אמר הצרפתי: "הייתי לחוץ מאוד. ההעברה נמתחה כמו מסטיק והילד השלישי שלי עמד להיוולד. לא רציתי לעבור לדורטמונד ולשחק שם ארבעה חודשים בלי לראות אותו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי