צמד לרונאלדו בניצחון ריאל על אייבר, בארסה עברה גם את מלאגה

כריסטיאנו רונאלדו
כריסטיאנו רונאלדו | Gettyimages

אחרי הניצחון הכפול על פ.ס.ז', הפורטוגלי המשיך את כושרו הנהדר עם שני שערים (33 ו-84) והבלאנקוס השיגו ניצחון חוץ. מסי חגג את לידת בנו ב-0:2, סוארס וקוטיניו כבשו. ניצחון חשוב גם לוולנסיה על סביליה

קבוצות: אייבר
(גודל טקסט)
המחזור ה-28 בליגה הספרדית החל אמש (שישי) עם 0:2 של ג'ירונה על דפורטיבו לה קורוניה. במשחק המוקדם שנערך היום השיגה ריאל מדריד 1:2 דרמטי בחוץ מול אייבר בזכות צמד של רונאלדו הלוהט. ברצלונה ללא מסי ניצחה את מלאגה, סביליה הפסידה לוולנסיה בבית.


אייבר – ריאל מדריד 2:1

אחרי העלייה המרשימה לרבע גמר ליגת האלופות והניצחון הכפול על פאריס סן ז'רמן, הבלאנקוס חזרו להתרכז במאבקי המיקום בליגה ועשו זאת עם 1:2  בחוץ מול אייבר. לוקה מודריץ' חטף כדור והקפיץ באומנות לרונאלדו, שלא התקשה מול השוער ובעט פנימה בדקה ה-33. אייבר לא הרימה ידיים ופדרו לאון הגביה קרן משמאל, ראמיס התרומם היטב ונגח לפינה את ה-1:1. שש דקות לסיום רונאלדו מצא את הרשת בפעם השנייה במשחק. הפורטוגלי נגח פנימה אחרי כדור רוחב מצוין של קרבחאל וקבע את תוצאת המשחק.

 


רונאלדו, שפתח את העונה בצורה לא הכי טובה, נמצא בכושר שיא. הפורטוגלי הבקיע צמד שלישי ברציפות בליגה הספרדית ומאזנו עומד על 17 שערים ב-10 המשחקים האחרונים. מסי, שפתח את העונה בסערה ובמאזנו 24 שערי ליגה, רחוק רק שישה שערים מ-CR7 הלוהט ששוב נושף בעורפו. החדשות הפחות טובות הגיעו מכיוונו של רפאל וראן שנפצע בעינו בדקה ה-28 והוחלף על ידי זינדין זידאן המודאג.


מלאגה – ברצלונה 2:0
אחרי הניצחון על אתלטיקו מדריד בשבוע שעבר, ובלי מסי שאשתו ילדה היום את בנם השלישי, ברצלונה לא התקשתה מול מלאגה והתקרבה צעד נוסף להבטיח את האליפות עם 0:2 קליל אצל מלאגה. לואיס סוארס היה הראשון לכבוש, כשבדקה ה-15 עלה להגבהה מושלמת של ג'ורדי אלבה ונגח פנימה. פיליפה קוטיניו הוסיף (28) לאחר בישול של עוסמאן דמבלה. הפער מאתלטיקו, שתפגוש מחר את סלטה ויגו: 11 נקודות.


פיליפה קוטיניו. כבש והצטיין (AFP)
פיליפה קוטיניו. כבש והצטיין (AFP)


סביליה – ולנסיה 2:0

שלושה ימים לפני הגומלין בשמינית גמר ליגת האלופות באנגליה מול מנצ'סטר יונייטד, סביליה החמישית התרחקה עד כדי 11 נקודות מוולנסיה הרביעית אחרי שהפסידה לה 2:0 בבית והיא ככל הנראה לא תשחק בעונה הבאה בליגת האלופות. בדקה ה-25 קונדוגביה מצא את רודריגו שעבר שני שחקנים, פרץ לרחבה ובעטה שטוח לרשת. בדקה ה-68 קונדוגביה שוב בישל ורודריגו שוב כבש. 0:2 מרשים לעטלפים בחוץ.


 

✈ ¡@Cristiano rematando de cabeza para firmar el tanto de la victoria en Ipurua! #RMLiga | #HalaMadridpic.twitter.com/2fnkwdfGbk

— Real Madrid C.F. (@realmadrid) March 10, 2018

תוצאות נוספות
חטאפה – לבאנטה 1:0
ללבאנטה: קוקה (79)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי