"ג'ורדי קרויף מועמד לתפקיד המנהל הספורטיבי של סוסיאדד"

ג'ורדי קרויף
ג'ורדי קרויף | ערן לוף

דיווח ב"מונדו דפורטיבו": מאמן מכבי תל אביב, שבימים האחרונים מעמדו בקריית שלום התערער, עשוי לשוב לספרד בסיום העונה ולחזור לתפקיד מנהל מקצועי

(גודל טקסט)

בימים האחרונים טוענים מקורבים למכבי תל אביב כי ייתכן שג'ורדי קרויף מרגיש תחושת מיצוי לאחר שש שנים בקריית שלום, כמובן שגם בסביבת המועדון יש מי שטוען כי ההולנדי לא ימשיך אם לא יצליח להשיב את צלחת האליפות, אבל לפחות לפי העיתון הספרדי "מונדו דפורטיבו" ייתכן שקרויף כבר יודע היכן יהיה בעונה הבאה.

בספרד נכתב כי קרויף מועמד לתפקיד המנהל הספורטיבי של ריאל סוסיאדד, שרק שלשום הודיעה על פיטורי המאמן אוסביו סקריסיטיאן, שחקנה של ברצלונה בעבר, ומינתה במקומו את אימנול אלגואסיל, מחפשת כעת מנהל ספורטיבי חדש וההולנדי נחשב למועמד בכיר לתפקיד, בוודאי לאור העובדה שמעמדו בישראל התערער וייתכן שתהיה זו אפשרות פז מבחינתו לשוב לעמדת המנהל ולעזוב את הקווים.

בנוסף לקרויף, מועמד נוסף לתפקיד לפי העיתון הוא רוברטו אולבה. העיתון הקטלוני אמנם לא מעודכן כל כך בפרטים בכל הנוגע לארץ הקודש, נוכתב שקרויף הוא סיפור של הצלחה כמאמן מכבי תל אביב, אבל שהוא לא החליט עדיין אם להמשיך לאמן את הקבוצה גם בעונה הבאה.

ריאל סוסיאדד ממוקמת במקום ה-15 בליגה הספרדית, אבל היא לא בסכנת ירידה מוחשית – מרוחקת 12 נקודות מלאס פלמאס המצויה מתחת לקום האדום.


קרויף ביניהם של גרסיה ופויאטוס. בעונה הבאה הם בסוסיאדד? (אודי ציטיאט)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי