דיווח: ריאל ומנצ'סטר יונייטד מבשלות טרייד ענק

בייל
בייל | טוויטר

"הסאן" טוען שהבלאנקוס מוכנים לתת לשדים האדומים את בייל וקרוס הנמצאים על הכוונת באולד טראפורד, לצרף את מודריץ' ולקבל בתמורה את דה חאה, פוגבה (המסוכסך עם מוריניו) ומרסיאל

(גודל טקסט)

ריאל מדריד מתכוונת לנצל את הרצון של מנצ'סטר יונייטד להחתים את גארת' בייל ולהציע טרייד מפוצץ של ממש כדי להביא את הוולשי לאולד טראפורד ולקבל בתמורה כוכבי על המעניינים אותה.

דיווח ב"סאן" טוען כי אלופת אירופה תצרף לבייל את הקשרים לוקה מודריץ' וטוני קרוס ותדרוש בתמורה את השוער דויד דה חאה, הקשר פול פוגבה והחלוץ אנתוני מרסיאל.

עוד טוען "הסאן" כי פרט לדה חאה, בו חושק זינדין זידאן כבר תקופה ארוכה כמחליף לקיילור נבאס ממנו הוא לא מחזיק, השמות האחרים עלו לאור הירידה במעמדם. פוגבה התעמת לא אחת העונה עם מנג'ר יונייטד, ז'וזה מוריניו, ואף ירד לספסל לתקופה בעוד מרסיאל נעלם מהרדאר באולד טראפורד מאז החתמתו של אלכסיס סאנצ'ס.

יברח ממוריניו? פוגבה (Getty(.

גם קרוס, כמו בייל, היה ברשימות של יונייטד עוד לפני שהגיע לברנבאו. והגרמני בדיוק כמו הוולשי גם נשאר כיום על הכוונת של השדים האדומים.

בנוסף, פרסם היום (חמישי) העיתון מנצ'סטר איבנינג ניוז שריאל הבטיחה ליונייטד שאם תחליט למכור את בייל, תהיה לקבוצה האנגלית זכות ראשונים על החלוץ.  

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי