זידאן: לא קל לנצח באליאנץ ארנה. נלחמנו במחצית השנייה

זינאדין זידאן חוגג ריאל מדריד באיירן מינכן
זינאדין זידאן חוגג ריאל מדריד באיירן מינכן | Gettyimages

מאמן ריאל מדריד נשמע נרגש לאחר הניצחון הענק 1:2 על באיירן מינכן בחצי גמר ליגת האלופות. סרחיו ראמוס כתב: "דע איך לנצח. דע איך להיות ריאל מדריד. 90 דקות נותרו"

(גודל טקסט)
ברחבי העולם נדהמים, או שלא, מהניצחון הענק של ריאל מדריד על באיירן מינכן באליאנץ ארנה. אחרי פאריס סן ז'רמן ויובנטוס, כולם ציפו שבאיירן מינכן תהיה זו שתעצור את הבלאנקוס בדרך לתואר שלישי, ועכשיו מסתבר שהמשימה הזאת כנראה בלתי אפשרית. אבל היי, משחק נוסף בין השתיים עוד לפנינו.


זינדין זידאן דיבר למיקרופונים מיד לאחר המשחק ונשמע נרגש: "לא קל לנצח באליאנץ ארנה. נלחמנו במחצית השנייה ואני שמח שזה עבד. במשחקים כאלה אתה חייב להיות 150%, אין שאלה לגבי זה. השגנו את התוצאה בסוג של ציניות. להם היו את הסיכויים שלהם ולנו את שלנו. החילוף של קרבחאל בבנזמה? אני אוהב תמיד לשחק כדורגל התקפי".


הקפטן סרחיו ראמוס העלה לאינסטגרם מיד בסיום המשחק פואמה מרגשת בעלת ארבע שורות שחוזרות על עצמן בספרדית ובאנגלית: "דע איך לסבול. דע איך לנצח. דע איך להיות ריאל מדריד. 90 דקות נותרו". בריאיון הוסיף הבלם: "אנשים ציפו מאיתנו לנצח 0:3, אבל זה מראש עמד להיות קשה".


 

Saber sufrir. Saber ganar. Saber ser @realmadrid. Quedan 90'. Know how to suffer. Know how to win. Know how to be #RealMadrid. 90 minutes left. ¡¡Vamos!! #HalaMadrid

A post shared by Sergio Ramos (@sergioramos) on



טוני קרוס אמר: "אנחנו רוצים לזכות בליגת האלופות בפעם השלישית ברציפות, זה יהיה בלתי נתפס אם נעשה את זה. ידענו שבאיירן תלחץ גבוה ואני שמח שהצלחנו להתכונן כמו שצריך".


חלוץ באיירן מינכן תומאס מולר ניתח: "היו לנו הזדמנויות לכבוש, אבל לצערי ספגנו את השער השני בפתיחת המחצית השנייה. התוצאה הייתה יכול להיות אחרת. היינו נאייבים היום, אבל אפשר להפוך את התוצאה בגומלין". מאמנו, יופ היינקס, אמר: "ננסה הכל כדי להפוך את התוצאה במדריד. זאת גם החובה שלנו. בסוף הכל יבוא על מקומו".


אלברו ארבלואה, כוכב ריאל מדריד בעבר, השאיר את תגובתו למשחק עם דימוי מעניין: "לא ראיתי צמד מסוכן כמו ואסקס ואסנסיו מאז טנגו וקאש".


אתר העיתון "מארקה" סיכם את המשחק תחת הכותרת "ככה האלופה מבלה" והוסיף: "ריאל מדריד היא הסיוט של באיירן מינכן"


Así se las gasta el campeón
La crónica del Bayern 1-2 Real Madrid, por @Sanchez__Jesushttps://t.co/HyVUhD173r#ChampionsLeague#BayernRealMadridpic.twitter.com/Cv5PoCKp6Z

— MARCA (@marca) April 25, 2018



מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי