בשלישי בערב כולם התלהבו מהכדורגל החדש של ליברפול ויורגן קלופ, אבל אמש (רביעי) התברר שאין חדש תחת השמש. ריאל מדריד, אלופת אירופה בשתי העונות האחרונות, באה לאליאנץ ארנה וניצחה 1:2 את באיירן מינכן (ניצחון שישי רצוף על הבווארים) בתצוגת איכות מרשימה והיא נראית בדרך לעוד גמר. נכון שיובנטוס כמעט ניצחה 0:3 בגומלין ברבע הגמר, אבל הפעם סביר להניח שהבלאנקוס יבואו אחרת לגמרי למשחק בסנטיאגו ברנבאו.



התמונה המרכזית במשחק הייתה דווקא על הספסל כשקארים בנזמה וגארת' בייל נותרו על הספסל. לוקאס ואסקס פתח בהרכב ומרקו אסנסיו עלה כמחליף ראשון. אין ספק – זינדין זידאן עשה מהפכה בריאל מדריד. "לא תמיד הכסף מדבר", כתב "מארקה". "זה ממש לא בדיחה. אסנסיו עלה רק 3.5 מיליון יורו". הכישרון הצעיר נבחר למצטיין במשחק בזכות השער הנפלא שהגיע לאחר 13 משחקים רצופים ללא כיבוש: "זה עוד שער ענק למעריצים שלו". "המהפכה של זידאן בדרך לאליפות", נכתב באתר אחר.



זידאן חשף בסיום שאיסקו הוחלף במחצית על ידי אסנסיו בשל פציעה בכתפו. "הוא לא הרגיש נוח מהרגע הראשון ונאלצנו להחליף אותו במחצית. אנחנו מקווים שזה לא משהו רציני. אסנסיו כבש, אבל זה לא בגלל גאונות שלי שהחלפתי את איסקו בו. החלפתי שחקן פצוע". זיזו פירגן לאסנסיו: "הוא ללא ספק עשה את ההבדל. הוא יודע מה לעשות עם הכדור. אני לא אומר לו משהו על כך. רק כמה עצות הגנתיות. יכולנו אולי לשחק טוב יותר, אבל אנחנו צריכים להיות מרוצים. נאלצנו לסבול, אבל אתה לא יכול לשחק באלופות בלי לסבול. כולם צריכים לסבול ולעבוד הרבה עם הכדור".



גם "אס" הסכים עם המאמן וכתב בכותרת: "ניצחון עם סבל". שם בחרו דווקא לפרגן ללוקאס ואסקס ולבחור בו למצטיין. "הוא ללא ערך עבור זידאן אחרי שהוכיח שוב שהשילוב שלו עם אסנסיו נפלא כששיחק באגף ימין ונבחר למצטיין במשחק". גם המאמן עצמו החמיא: "הוא שיחק נפלא ועבד קשה מאוד. בסיום המשחק הוא תפקד כמגן ימני". גם על נבאס היו לו מילים טובות כמו תמיד: "הוא שיחק מצוין. לא הפסדנו הרבה גם בגללו. הטעות בשער הראשון? זו הייתה טעות של כולם החל מההתקפה".



ב"מארקה" דווקא מתחו ביקורת על נבאס: "היה יכול לעשות יותר עם הבעיטה של קימיך. לא ברור אם יישאר בקבוצה מעבר לעונה הנוכחית, אבל נשארו לו שני משחקים כדי לקחת אליפות אירופה שלישית".



גם הקפטן סרחיו ראמוס שיבח את אסנסיו ו-ואסקס הצעירים: "ידענו שלא הולך להיות קל. שיחקנו באצטדיון ענק ואווירה ביתית ועדיין יצאנו עם תוצאה גדולה. באיירן נלחמה עד הסיום, אבל ניצלנו את ה-1:1 להילחם חזרה ולהרוג את המשחק. לוקאס הפגין משחק ענק ונתן את הנשמה שלו במגרש. אחרי הפציעה של קרבחאל הוא אפילו שיחק במקומו מגן. בחיים אתה לומד לפעמים יותר מדברים שליליים מאשר חיוביים. השער של קימיך עורר אותנו. ידענו איך לעצור את רוברט לבנדובסקי. אנחנו מכירים את המשחק שלו מזה שנים". על זידאן אמר: "זה אבסורד שיש עליו ביקורת לפעמים כי הוא יודע תמיד איך להמר ועושה תוצאות מדהימות. שיחקתי כאן שבע שנים בלי לקחת את אליפות אירופה ויש מאמנים שאפילו לא מתחו עליהם ביקורת פעם אחת (עקיצה כלפי ז'וזה מוריניו. י.ז)".



למרות שגארת' בייל שוב נותר על הספסל, המאמן הצרפתי המשיך לטעון שלוולשי יש עתיד בריאל: "המחליפים שלי היו שחקנים אחרים והוא לא שיחק, אבל אני יכול לסמוך עליו לקראת המשחקים הבאים". מי שספג שוב ביקורת הוא בנזמה שנכנס כמחליף. סטיבן ג'רארד ששימש כפרשן רשת BT ספורט האנגלית העניק לו את הציון 0.