ברצלונה זכתה באליפות הליגה הספרדית לעונת 2017/18

ליאו מסי, לואיס סוארס ופיליפה קוטיניו
ליאו מסי, לואיס סוארס ופיליפה קוטיניו | AFP

הקטלאנים היו צריכים נקודה אחת ועמדו במשימה עם 2:4 מול דפורטיבו לה קורוניה כדי לזכות בתואר בפעם ה-25 בתולדות המועדון. מסי הבקיע שלושער והגיע ל-30 שערי ליגה עונה שביעית ברציפות. המפסידה ירדה ליגה

קבוצות: חטאפה
(גודל טקסט)
עכשיו זה רשמי: ברצלונה סיימה הערב (ראשון) ב-2:4 מול דפורטיבו לה קורוניה וזכתה באליפות ספרד לעונת 2017/18 והוסיפה צלחת מספר 25 לארון התארים העמוס שלה.


דפורטיבו לה קורוניה – ברצלונה 4:2
כבר חודשים ארוכים שכולם יודעים שברצלונה תהיה אלופת ספרד, אז היום זה סוף סוף הופך לרשמי. הקטלאנים היו זקוקים לנקודה אחת בלבד ועמדו במשימה כשסיימו ב-2:4 בריאזור מול דפורטיבו לה קורוניה והשלימו דאבל שמיני בתולדותיהם.


בהתחלה זה היה נראה בדרך לטיול קליל כשפיליפה קוטיניו כבש כבר אחרי שבע דקות וליאו מסי כבש את שערו ה-30 העונה בליגה (38), אבל המקומיים השוו מרגליהם של לוקאס פרס (40) ואמרה צ'ולאק (64). אחרי דקות ארוכות של דפיקות לב, הוסיף מסי צמד אופייני (82 ו-85) והתחיל את החגיגות עוד לפני שריקת הסיום. במקביל לשמחה הקטלאנית קשה היה לפספס את התוגה של המארחת שירדה באופן רשמי לליגה השנייה.


לחצו כאן לכל מספרי האליפות המרשימים



שחקני ברצלונה חוגגים (AFP)
שחקני ברצלונה חוגגים (AFP)


חטאפה – ג'ירונה 1:1
בעקבות ההפסד של סביליה בשישי, כל אחת מהקבוצות היתה יכולה לעלות למקום השביעי עם ניצחון. תיקו שירת רק את המארחת, שהשיגה את הנקודה כשעלתה ליתרון משער של אמאת דיידהיו (18). כובש השער ספג צהוב בדקה ה-34 במה שהפך לכרטיס הראשון מתוך 10 צהובים ואדום אחד לאורך המשחק. כריסטיאן סטואני היה זה שהשווה לזכות ג'ירונה, ממש לפני סיום המחצית ושתי דקות לאחר שחטאפה נותרה בעשרה שחקנים. בעקבות התיקו, חטאפה עברה את סביליה ועלתה למקום השביעי המוביל למוקדמות הליגה האירופית. האורחת, לעומתה, נצמדה לאנדלוסים עם אותו מספר נקודות.


קווין גאמיירו. סידר ניצחון (gettyimages)
קווין גאמיירו. סידר ניצחון (gettyimages)


אלאבס – אתלטיקו מדריד 1:0
הקולצ'ונרוס עלו בהרכב חסר מאוד' (אנטואן גריזמן, סאול ניגס והשוער יאן אובלק קיבלו מנוחה לקראת הגומלין מול ארסנל) בעוד דייגו גודין וקווין גמיירו עלו מספסל. גמיירו גם התכבד בשער הניצחון בדקה ה-78 בפנדל, שבע דקות אחרי שפרננדו טורס הוותיק, שהתכבד בבעיטה, בעט חלש ואנטוניו פצ'קו הדף. אגב לשני הפנדלים היה אחראי הקשר הגנאי מוברק ווקאסו, פעם הכשיל את ויטולו ופעם הכדור פגע לו ביד. ממש בסיום הורחק אנחל קוריאה בגלל שספג צהוב והתווכח עם השופט.


תוצאה נוספת

ולנסיה – אייבר 0:0

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי