רונאלדו חושש מהגעת ניימאר, בסביבתו מאמינים שיישאר במדריד

כריסטיאנו רונאלדו
כריסטיאנו רונאלדו | Gettyimages

לפי "הסאן", ההודעה של הפורטוגלי על עזיבה אפשרית נבעה מחשש שהברזילאי יגיע ויאפיל עליו, אך ב"אס" מדווחים שהדבר לא ייצא לפועל. לפי קאפלו, הדבר נבע מכך ששיחק רע בגמר. "מירור": יונייטד מעוניינת בבייל

(גודל טקסט)
ריאל מדריד חגגה אמש (ראשון) את הזכייה ה-13 שלה בליגת האלופות והשלישית ברציפות, כשמי שהיה במוקד הוא כמובן כוכב הקבוצה כריסטיאנו רונאלדו. עתידו של הפורטוגלי ממשיך להעסיק את התקשורת בספרד ובריטניה, בעקבות הרמיזה שלו על עזיבה, כשאמר אחרי הניצחון 1:3 על ליברפול בקייב: "היה נחמד לשחק בריאל מדריד, בימים הקרובים אצן תשובה לגבי עתידי".


מאז כבר הספיק רונאלדו למתן את ההתבטאויות שלו, להתחרט עליהן ואתמול הוא כבר נראה מאושר שוב כשניצח על החגיגות של הלבנים ממדריד, לא הפסיק לשיר עם האוהדים, נישק את סמל הקבוצה ואף הכריז שייפגשו בשנה הבאה. הפורטוגלי מצידו זכה להררי הערצה ואהבה, כשהשחקנים והאוהדים כאחד קראו לו להישאר באלופת אירופה. עדות לכך ניתן לראות בחגיגה הזו של רונאלדו עם מרסלו, במהלך הטקס שנערך בסנטיאגו ברנבאו:


SIIIIIIIIIUUUUU!
@MarceloM12
@Cristiano#CHAMP13NSpic.twitter.com/uV1RQsTsyQ

— #CHAMP13NS ⚽️ (@realmadrid) May 27, 2018

התקשורת האנגלית שמרבה להתעסק בעתידו של כוכב ריאל מדריד העלתה ספקולציה חדשה באשר לסיבות שהוא רוצה לעזוב את ריאל מדריד, כשהפרשן והכתב הוותיק של מנצ'סטר יונייטד ב"סאן", ניל אשטון, כתב שרונאלדו חושש שאם ניימאר יגיע לבירת ספרד, הוא יהיה הכוכב הגדול והפורטוגלי יצטרך לזוז הצידה, דבר שהוא לא רוצה שיקרה לו בזמן שהוא בכושר שיא. יחד עם זאת, הכתב טען שרונאלדו לא מוכן בשום אופן להצטרף מחדש לז'וזה מוריניו ולמנצ'סטר יונייטד בגלל משקעי עבר שהיו לו עם המנג'ר בריאל מדריד.


לספקולציה של ה"סאן" הצטרף גם עיתון "אס" כאשר כתב העיתון מאנו סאנס כתב שרונאלדו כעס על הנשיא פלורנטינו פרס שבטקס הענקת "כדור הזהב" לרונאלדו הוא שיבח את ניימאר במקום את הפורטוגלי שזכה בתואר. עם זאת, אותו "אס" פרסם הבוקר שבסביבתו של רונאלדו מאמינים שיישאר בבירת ספרד גם בעונה הבאה, ושהם לא יודעים מתי בדיוק יודיע השחקן על עתידו כפי שהבטיח בשבת.


MIRROR SPORT: Go Mo #tomorrowspaperstodaypic.twitter.com/2ClCNGPoXE

— Neil Henderson (@hendopolis) 27 במאי 2018


מאמן ריאל מדריד לשעבר, פאביו קאפלו, טען שהציטוטים של רונאלדו אחרי המשחק נבעו אך ורק מתסכול אישי על כך שלא הייתה לו הופעה טובה מול ליברפול: "הוא כעס שלא הבקיע ולא היה הכוכב הגדול על כר הדשא. אני לא רואה את ריאל מדריד מסתדרת בלעדיו וכרגע יהיה לה קשה מאוד למצוא מישהו שיחליף אותו".


במקביל, מנצ'סטר יונייטד רוצה שחקן אחר של ריאל מדריד שרמז על עזיבה, גארת' בייל, ותהיה מוכנה לשלם עליו 120 מיליון ליש"ט ושכר של 600 אלף ליש"ט לשבוע. לפי "דיילי מירור" גם צ'לסי ומנצ'סטר סיטי עשויות להתעניין בוולשי. פרשן ה"דיילי מייל", ג'יימי רדנאפ כתב בטור שלו: "אם יונייטד תשים את היד על בייל, היא תוכל להשתוות לסיטי שנה הבאה. ברגע שראיתי שבייל לא מתחמם ב-11 אמרתי שליברפול בצרות כי הוא בשיאו כשהוא נכנס תמיד כמחליף".


אחד האנשים הכי מזוהים עם ברצלונה, פפ גווארדיולה, החליט אף הוא לפרגן לריאל מדריד על הזכיה בליגת האלופות. מאמן מנצ'סטר סיטי אמר בטורניר גולף לרדיו מונטה קרלו: "ריאל מדריד הצליחה לעשות משהו מדהים. אם אתה זוכה שלוש פעמים ברציפות בתואר סימן שיש לך משהו להציע. אני מברך אותם". הוא סירב להתייחס לכריסטיאנו רונאלדו וההצרות שלו: "לא קראתי".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי