בספרד מבקרים את יכולת הנבחרת: "משחק מכוער ומעליב"

יאגו אספס, דייגו קוסטה
יאגו אספס, דייגו קוסטה | AFP

שער מאוחר של יאגו אספס העניק ל"לה רוחה" 0:1 על טוניסיה ובעיתונים חתכו את לופטגי: "הגיע הזמן להיות רציניים, חייבים להראות יותר מזה". חלוץ סלטה ויגו צפוי לפתוח לצד דייגו קוסטה מול פורטוגל ביום שישי

(גודל טקסט)
ספרד ניצחה רק 0:1 את טוניסיה בחזרה הגנרלית לקראת המשחק הענק ביום שישי הקרוב נגד פורטוגל, שיהיה הראשון של "לה רוחה" במונדיאל, והביקורות חוגגות. יאגו אספס, חלוץ סלטה ויגו, הציל את המאמן ז'ולן לופטגי מאי נעימות כשנכנס כמחליף בדקה ה-74 והכריע את ההתמודדות בדקה ה-85, במשחק אותו כינה "מארקה" כ-"משחק מכוער" ובשער כתב "עכשיו צריך להתחיל להיות רציניים".


בעיתון נכתב גם כי "לא הגיע לספרד לנצח ואם המאמן חזר כל הזמן לפני המשחק על המנטרה שהפיבוריטיות של הנבחרת לא נותנת לה ניצחונות אוטומטיים, המשחק הזה הראה שהוא צדק". דייגו קוסטה בישל לאספס את השער ונראה שהשניים הבטיחו מקומם בהרכב של ספרד למשחק הראשון. ביקורת נכתבה גם ב"אס", שם נכתב שזה היה משחק חלש מאוד של הנבחרת: "אנחנו חייבים לראות הרבה יותר מזה אם נרצה להצליח בגביע העולמי. זה היה משחק מעליב. המאמן לופטגי עשה את הניסויים שלו, אבל רגע האמת מתקרב. מול פורטוגל נזדקק למשחק אחר לחלוטין". 


בסיום ניסה להרגיע יאגו אספס את הרוחות: "היו לנו תחושות טובות יותר לפני מחנה האימונים למונדיאל, אבל הניצחון הזה ייתן לנו ביטחון. לופטגי יכול לסמוך עלי במשחקים כאלה, גם אם יעלה אותי מהספסל".

Portada de MARCA | Y ahora, a ponerse serios. pic.twitter.com/TbtgagSqQq

— Real Gómez (@RealGomezRM) 9 ביוני 2018

לופטגי מצדו שידר שהוא מרוצה: "צריך לראות את הדברים החיוביים והם שאנחנו מוצאים פתרונות ומנצחים גם במשחק בו יש בעיות. נתנו הזדמנויות שוות לכל החלוצים ואני חושב שאספס וקוסטה הם שילוב טוב. פורטוגל ואנחנו נפתח את המונדיאל בלי שיש פיבוריטית כלשהי. תשכחו מניצחונות של 0:4 או משהו דומה".


קשר הנבחרת ואתלטיקו מדריד קוקה סיכם: "המשחק הזה החזיר את כולם לקרקע. זה מראה לכולם שאלה יהיו התוצאות האמיתיות שלנו במונדיאל ולא צריך לחלום על ניצחונות בשיעור גבוה. אם אנשים חושבים שננצח נשחקים 0:5 או 0:6 זה לא הולך להיות ככה. אחרי שניצחנו את ארגנטינה 1:6 כולם דיברו שנזכה כבר במונדיאל, אבל התיקו נגד שווייץ (1:1) והניצחון הזה החזיר אותנו לריאליות. אנחנו כבר חושבים על הדבר האמיתי וזה המשחק נגד פורטוגל".


לשאלה אם הם חושבים איך לעצור את כריסטיאנו רונאלדו השיב: "אנחנו חושבים על כל הנבחרת ולא על שחקן בודד".



הצמד של לופטגי למונדיאל, עושה רושם. אספס וקוסטה (AFP)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי