מסי שוב מאיים: לא יודע אם אשאר בנבחרת אחרי המונדיאל

ליאו מסי
ליאו מסי | Gettyimages

הפרעוש שכבר פרש מהנבחרת וחזר, אמר בראיון בספרד: "הכל תלוי איך יתפתח הטורניר". על התקופה הקשה בקבוצה: "היו רגעים קשים על המגרש ובעיות עם מס הכנסה, תקפו אותי ואת משפחתי. בכיתי בגלל ברצלונה"

(גודל טקסט)
נבחרת ארגנטינה המריאה מברצלונה לרוסיה, לצערם של רבים מאוהדי הכדורגל הישראלי, בלי לעצור אצלנו, אחרי שהמשחק שהיה אמור להתקיים אתמול בטדי, בוטל. כוכב הנבחרת, ליאו מסי, העניק ראיון אחרון לפני הטיסה למוסקבה לעיתון הקטלוני "ספורט" ובין היתר נכתב כי הפרעוש מקבל תמיכה ועידוד לא רק מאוהדי ברצלונה וארגנטינה, אלא מאוהדים רבים בעולם שרוצים לראות אותו מצליח גם בגביע העולמי. 


חברו של מסי לברצלונה, ג'רארד פיקה, אמר שיעזוב את הנבחרת אחרי המונדיאל, אך האם גם מסי מתכנן עזיבה? "לא יודע. הכל תלוי באיך המונדיאל הזה יתפתח ואיך יסתיים. העובדה שהיינו בשלושה גמרים ולא זכינו בהם קשה וגרמה לסכסוך בינינו לתקשורת הארגנטינית".


הפרעוש נשאל אם יזכה איך ירגיש והשיב: "הרגשה נפלאה, אבל זה לא יוריד מהמוטיבציה שלי. בברצלונה זכיתי בהרבה תארים ובשנה לאחר מכן הייתי תמיד רעב באותה מידה".  




תמיד רעב באותה המידה. מסי (Gettyimages))


והיו למסי גם רגעים קשים, עליהם דיבר בגילוי לב: "ברצלונה גרמה לי פעמים רבות לבכות בכל מיני מצבים. אני זוכר משחק נגד אינטר בחצי גמר האלופות או המשחק נגד צ'לסי בחצי הגמר בו החמצתי פנדל. אותן שנים החמצנו הזדמנות לזכות בליגת האלופות עוד כמה פעמים והיה מגיע לנו". 


"לא היו לי רגעי דיכאון, אבל היו רגעים קשים כשאתה לא מצליח על כר הדשא והבעיות שהיו לי עם מס הכנסה. היה קשה עם הדרך בה תקפו אותי, את המשפחה ואמרו דברים רעים על אבא שלי. הרגשתי שתוקפים אותי ממדריד ולמזלי היו לי אנשים סביבי שתמכו בי. ההרגשה היתה שההחלטה העקרונית שם במדריד היתה לפגוע בי, לתקוף אותי ולנצל רגע של חולשה שתקף אותי. אותה שנה היתה קשה גם בגלל שהייתי פצוע". 


La portada del diario Sport de mañana… "EL BARÇA ME HA HECHO LLORAR". pic.twitter.com/LBpkOd662K

— El 10 (@el10blaugrana) 9 ביוני 2018

הזכייה באליפות ובגביע לעומת האלופות: "לא הייתי מחליף את הזכייה בדאבל בזכייה באלופות. הזכייה בדאבל היא דבר מאוד חשוב עבור ברצלונה. למרות מה שקרה לנו בליגת האלופות היתה לנו עונה טובה". 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי