צפו: שער מרהיב לניימאר, 0:3 עוצמתי לברזיל באוסטריה לפני המונדיאל

ניימאר
ניימאר | האתר הרשמי

שבוע לפני שווייץ, הסלסאו נתנו הצגה בחזרה הגנרלית בווינה. ז'סוס כבש את העשירי שלו במדי הנבחרת (36), כוכב פ.ס.ז' השתווה לרומאריו עם מבצע אישי מרהיב (63), קוטיניו הוסיף (69) אחרי בישול נהדר של פירמינו

(גודל טקסט)

שבוע בדיוק לפני שתפתח את המונדיאל מול נבחרת שווייץ, נבחרת ברזיל נראית מוכנה וחזקה מתמיד. הסלסאו הרשימו הערב (ראשון) בניסוי הכלים האחרון עם 0:3 גדול בווינה על אוסטריה, שאמנם לא תשתתף בגביע העולם אך נחשבת ליריבה חזקה ואף ניצחה את גרמניה לפני מספר ימים.


ברזיל, שנחשבת על ידי רבים כמועמד הבכירה לזכות במונדיאל, הרשימה ב-45 הדקות הראשונות, הגיעה למספר רב של מצבים אך כבשה רק פעם אחת מרגליו של גבריאל ז'סוס (36). החלוץ בן ה-21 של מנצ'סטר סיטי העלה את מאזנו בנבחרת לעשרה שערים וארבעה בישולים ב-17 הופעות והוכיח שמקומו בהרכב גם במונדיאל.


אחרי ה-0:2 על קרואטיה בשבוע שעבר, אז ניימאר עלה מהספסל במשחקו הראשון מאז שנפצע בפאריס סן ז'רמן וגם היה הראשון למצוא את הרשת אחרי סלאלום אדיר, הכוכב הכי גדול של הסלסאו פתח בהרכב והרשים גם הערב בהופעתו הראשונה ב-11 של הסלסאו מאז נובמבר.


Most goals scored for the Seleção

1) Pele (77)
2) Ronaldo (62)
3) Neymar Jr (55)
4) Romário (55)
5) Zico (48) pic.twitter.com/HALFq45uNY

— Brazil Football (@BrazilEdition) 10 ביוני 2018


כוכב פאריס סן ז'רמן קיבל כדור מוויליאן בדקה ה-63, השכיב את הבלם באלגנטיות וכבש את ה-55 שלו במדי הנבחרת. בדקה ה-83 הוא סיים את חלקו במשחק וזכה לתשואות.  רק רונאלדו (62) ופלה (77) כבשו יותר שערים ממנו במדי ברזיל ולהזכירכם, הוא רק בן 26. שש דקות לאחר מכן הגיע השלישי בשיתוף פעולה שבוודאי הזכיר לאוהדי ליברפול נשכחות. פירמינו המחליף הכניס כדור עומק נפלא לקוטיניו שמזווית קשה מצא את הרשת וקבע את תוצאת המשחק.



מהלך המשחק

דקה 8: וויליאן הוריד את הכדור לקאסמירו ששלח פצצה אדירה שחלפה סמוך לקורה.



שב להרכב אחרי תקופה ארוכה. ניימאר (Getty)


דקה 18: ניימאר התפנה ובעט מ-23 מטרים, לינדנר היה במקום וקלט בקלילות.


דקה 34: קרן של ניימאר הגיעה לראשו של טיאגו סילבה שנגח מארבע מטרים לחוץ.


דקה 35, הזדמנות נהדרת לברזיל: נייימאר הכניס כדור עומק לאפוליניו שלא הצליח להכניע את לינדנר המצוין.


דקה 36, 0:1 לנבחרת ברזיל: מרסלו ניסה לבעוט מחוץ לרחבה והכדור הגיע במקרה לגבריאל ז'סוס שמזווית קשה בעט לפינה רחוקה. שער עשירי לחלוץ בן ה-21 במדי הנבחרת.


1T 36min – @MarceloM12 finalizou, a bola desviou e sobrou para ele! Justificando a camisa 9, @gabrieljesus33 bateu com precisão no cantinho!

1×0 #BRAxAUTpic.twitter.com/jFvJaqc1Wj

— CBF Futebol (@CBF_Futebol) 10 ביוני 2018


דקה 53: וויליאן פרץ קדימה אך לא מסר בזמן וההגנה השווייצרית הצליחה לחלץ את הכדור לפני שהוא הגיע לז'סוס הפנוי.


דקה 63, ברזיל עלתה ל-0:2: וויליאן מצא את ניימאר שהשכיב את המגן באלגנטיות וגלגל לרשת. שערו ה-55 של הכוכב במדי הסלסאו, בדיוק כמו רומאריו האגדי.


Neymar is now tied with Romario as Brazil's 4th all time goal scorer, 55 goals! pic.twitter.com/SyZluMAZFn

— Brazil Football (@BrazilEdition) 10 ביוני 2018


דקה 69, ברזיל עלתה ל-0:3. חגיגה על כר הדשא בווינה. פירמינו הכניס כדור עומק מצוין לקוטיניו שמזווית קשה כבש את העשירי שלו במדי הנבחרת. שיתוף פעולה שבוודאי הזכיר לאוהדי ליברפול נשכחות.



קרנבל בווינה. שחקני נבחרת ברזיל חוגגים (Getty)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי