מרטינס: הפציעה של הזאר לא רצינית, אנחנו מוכנים למונדיאל

רומלו לוקאקו, דריס מרטנס, אדן הזאר
רומלו לוקאקו, דריס מרטנס, אדן הזאר | AFP

מאמן נבחרת בלגיה היה מרוצה אחרי ה-1:4 על קוסטה ריקה: "אפשר היה לראות את ההבדל, זו תוצאה של עבודה יומיומית". בתקשורת המקומית החמיאו: "אפשר לעשות דברים גדולים עם הנבחרת הזאת". צפו בתקציר

(גודל טקסט)
בלגיה נראית מוכנה מתמיד למונדיאל אחרי שהציגה אמש (שני) משחק נהדר מול קוסטה ריקה והביסה אותה 1:4 משערים של רומלו לוקאקו (צמד), דריס מרטנס ומישי בטשואיי, כשגם אדן הזאר וקווין דה בריינה הפגינו יכולת טובה. בנוסף, עבור השדים האדומים מדובר היה במשחק 19 ברציפות בו לא הפסידו.


"אפשר לעשות דברים גדולים עם הנבחרת הזאת", נכתב בתקשורת הבלגית. המחמאות הגדולות היו לאדן הזאר, עליו נכתב שהניע את הנבחרת, למרות שבראיין רואיס הוליך את קוסטה ריקה ל-0:1 מוקדם. "בלגיה אולי לא הייתה מועמדת לזכות במונדיאל ומשחקי ידידות הם לא מדד ברור גם כשיש הצלחה, אבל נראה שבלגיה יותר ממוכנה".


הזאר נבחר לשחקן המצטיין במשחק ולוקאקו שכבש צמד ובישל, השלים 13 שערים ב-9 משחקים במדים הלאומיים בשנה באחרונה. אוהדי בלגיה יצאו מגדרם ברשתות החברתיות ובין היתר אחד מהם כתב: "האם נבחרת ברזיל משחקת כיום עם מכנסיים שחורים?". עוד נכתב שזה אחד המשחקים הטובים בעידן רוברטו מרטינס, אבל אסור להתלהב. "הדבר האמיתי מתחיל רק ב-18 בחודש נגד פנמה".


עם זאת, לא הכל היה נפלא במשחק. הזאר נפצע אחרי שספג מכה ברגלו וירד צולע מהמגרש בדקה ה-70, אבל מרטינס אמר בסיום שלא מדובר בפציעה רצינית: "הוא בסדר גמור. הוא בסך הכל ספג מכה ברגל והעדפתי להוציא אותו. אין לכם מה לדאוג. הוא נראה מצוין, רענן, חד ומעולה ונהנתי מהיכולת שלו".



בלגיה חוגגת. תענה על הציפיות גם ברגע האמת? (AFP)


הספרדי שספג ביקורות רבות כשהשאיר את ראדג'ה נאינגולן בבית אמר: "אנחנו מוכנים במאה אחוז לגביע העולמי. יכולתם לראות את ההבדל בין המשחק הזה ל-0:0 נגד פורטוגל. שיתוף הפעולה בין השאר לדריס מרטנס היה הרבה יותר מבמשחקים קודמים. זו תוצאה של עבודה יומיומית באימונים".


מרטנס עצמו, שהשווה את התוצאה, אמר: "לא שיחקתי טוב בשני המשחקים הקודמים, אבל אחרי שקודם הרגשתי פציעה קטנה בירך, עכשיו הרגשתי טוב ואני שמח שאחרי שפיגרנו במשחק הראנו שאנחנו יכולים לשחק מעולה". אחרי המשחק הוא נזקק לקרח כדי להרגיע את הירך. בלם טוטנהאם שעשוי לעבור למנצ'סטר יונייטד, טובי אלדרווירלד, הוסיף: "לא נכנסו לפאניקה מהשער של קוסטה ריקה. עשינו הרבה דברים שתרגלנו באימונים והראנו שאנחנו נבחרת מסודרת מאוד".



מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי