סאות'גייט פרק את הכתף, עלי יחמיץ את פנמה בגלל מתיחה

דלה עלי
דלה עלי | AFP

מאמן אנגליה נפצע במהלך ריצה ביום החופשי הנבחרת: "אצטרך לחגוג שערים יותר בזהירות". דאגה ממצבו של קשר טוטנהאם שמתח רצועה בירך ב-1:2 על תוניסיה והצוות המקצועי לא צפוי לסכן אותו

(גודל טקסט)

קצת פחות מיומיים אחרי שקפץ בשמחה בשער הניצחון של הארי קיין ב-1:2 מול טוניסיה במשחק הפתיחה של המונדיאל, ההתאחדות האנגלית הודיעה היום (רביעי) שמאמן נבחרת שלושת האריות, גארת' סאות'גייט, פרק את הכתף.

האירוע התרחש ברפינו, שם נמצאת הנבחרת האנגלית, כשהמאמן יצא לריצה במהלך יום חופשי שתוכנן. "כנראה שלא אוכל לחגוג שערים בצורה כל כך אתלטית בעתיד", התבדח סאות'גייט, שטופל בבית חולים בסביבה בסיוע רופא הנבחרת ד"ר רוב צ'קראברטי. "הרופא הבהיר  שלהניף אגרוף לאוויר זו כבר לא אופציה. יש לנו מזל שיש לנו צוות רפואי ברמה הגבוהה ביותר סביבנו, אז הכל היה בסדר והם עזרו מאוד. אני מצטער שהרסתי להם את היום החופשי".

סאות'גייט הוסיף: "עדיף שזה יהיה אני ולא אחד השחקנים. הנבחרת הייתה מאוד מופתעת במהלך האסיפה ואנשים שאלו 'מה עשית?!", כמו תמיד הם כנראה היו משועשעים. זה טוב שהיה לנו יום שקט היום אז ערכתי אסיפה ואנחנו מתכוננים לפנמה. אני מאוכזב כי הייתי קרוב לשבור את השיא שלי ב-10 קילומטרים!".



זה לא נגמר בסאות'גייט. מוקדם יותר קיבלה נבחרת אנגליה חדשות רעות כשהתבשרה כי קשר טוטנהאם דלה עלי יחמיץ את המשחק הקרוב נגד פנמה בגלל מתיחה ברצועה בירך. הוא עבר בדיקות בבית החולים בסנט פטרסבורג לאחר שירד צולע מהמשחק בו ניצחה את טוניסיה 1:2. הוא צפוי לא להתאמן היום והמאמן גארת' סאות'גייט לא יסכן אותו מול פנמה כדי לשמור אותו למשחקים הבאים. מי שאמור להחליף אותו הוא רובן לופטוס צ'יק, שנכנס כמחליף נגד טוניסיה.



סאות'גייט. "עדיף שזה יהיה אני ולא שחקן" (ההתאחדות האנגלית, רשמי)


דלה עלי הוא אחד השחקנים החשובים של אנגליה, ואם לא יהיה כשיר למשחקים הקובעים זו תהיה באמת מכה לנבחרת שלושת האריות שמנסה לעלות לשמינית הגמר. ניצחון על פנמה ביום ראשון הקרוב יבטיח לה למעשה את העלייה. שינוי נוסף שעשוי להתבצע בהרכב הוא שדני רוז יחליף את אשלי יאנג בכנף שמאל, לאחר שיאנג לא הרשים במשחק הראשון.


בתוך כך, הארי קיין סיפר לעיתונאים שמנג'ר טוטנהאם מאוריסיו פוצ'טינו שלח לו לבבות בווטסאפ אחרי שכבש צמד בניצחון על הטוניסאים. "הוא אמר לי 'קדימה אנגליה' ועודד אותי להמשיך לנצח. הוא אוהד של נבחרת אנגליה. הוא לא רק הבוס שלי אלא גם החבר שלי וככה הוא מפרגן גם לשאר שחקני טוטנהאם בנבחרת". המנג'ר הארגנטינאי היה זה שבמונדיאל 2002 גרם לפנדל שהביא ל-0:1 של אנגליה על ארגנטינה בסאפורו. איך הזמנים משתנים. העיתונים האנגלים המשיכו לפרגן היום לקיין, כשבשער ה"מירור" הופיעו הלבבות ששלח פוצ'טינו לכוכב.


הארי קיין.
הארי קיין. "פוצ'טינו עודד אותי להמשיך לנצח" (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי