בלאגן בארגנטינה: דיווחים סותרים על עתידו של סמפאולי

חורחה סמפאולי
חורחה סמפאולי | Gettyimages

לאחר שנשיא ההתאחדות טאפיה הודיה למאמן שהוא לא ידריך את הנבחרת נגד ניגריה, כעת נאמר כי הוא הבטיח שלא יפוטר לפני המשחק. השחקנים מוחים, ריב פנימי גם בין מסצ'ראנו לפאבון. מסי קיבל תמיכה מאשתו של די מריה

(גודל טקסט)
נבחרת ארגנטינה נמצאת בלחץ גדול לקראת המשחק האחרון שלה בשלב הבתים, מול ניגריה ביום שלישי, ובתוך כך חורחה סמפאולי נפגש עם נשיא ההתאחדות צ'יקי טאפיה שהבטיח לו כי הוא לא יפוטר לפני המשחק. יחד עם זאת, רשת TYC הארגנטינית מדווחת שהקרע בין השחקנים למאמן הוא עובדה מוגמרת ואין דרך חזרה.


לפי הדיווח, טאפיה דווקא אמר בהתחלה למאמן שהוא לא ידריך את המשחק נגד ניגריה ואמר לו גם: "הבעיה שאין לך יותר סמכות על השחקנים". במהלך אותה פגישה אמרו ליאו מסי וחאבייר מסצ'ראנו לנשיא: "אנחנו לא יודעים כיצד לשחק". כפי שדווח בימים האחרונים, השחקנים רצו את מנג'ר הקבוצה חורחה בורוצ'אגה כמאמן אם כי בפגישה פנים אל פנים עם סמפאולי הכחישו את כל הסיפור. לאחר מספר שעות טאפיה הודיע למאמן שהוא נשאר סופית. ב-TYC נכתב שלא ברור כעת איך השחקנים יגיבו למציאות החדשה. טאפיה גם טען שכל הידיעות שפורסמו בנושא הם שקרים והשחקנים מעולם לא דרשו את פיטורי המאמן או הוא שקל לפטרם.


בעיתון "אולה" נכתב על כך: "הכל רקוב בנבחרת. אין להם שקט נפשי". לפי הדיווח, לשחקנים נאמר: "בואו נתחיל הכל מחדש ונשים מאחור את חילוקי הדעות. נתנו לנו את החיים מחדש אז בואו נשכח הכל וננסה לנצח". בעיתון הועלתה התהיה אילו חילוקי דעות. שיטת משחק? תפקוד, חשיבה אסטרטגית, ניהול משחק? אנחנו לא יודעים.


טאפיה. עתיד ארגנטינה לא ברור (האתר הרשמי)
טאפיה. עתיד ארגנטינה לא ברור (האתר הרשמי)


ברור לכולם שסמפאולי יפוטר בשנייה בה ארגנטינה תעוף מהמונדיאל, אבל כרגע הנשיא לא רוצה לעשות מהפיכה. הבעיה היא שהשחקנים טוענים שסמפאולי לא יודע בכלל מה הדרך שלו ומשנה את ההחלטות שלו אלף פעם. "העוזרים שלו קובעים בשבילו, אז בשביל מה צריך אותו על הקווים?", נכתב ב"אולה" לפי השמועות ממחנה הנבחרת. העיתון כתב גם שכל אחד מזיק בנבחרת במקום להועיל והבעיה העיקרית שההתאחדות גרמה לכך שכוכבי ארגנטינה תמיד חשובים יותר מהמאמן אז מה רוצים מסמפאולי.


בינתיים, יש גם שמועות על ריב בין מסצ'ראנו לכריסטיאן פאבון. העיתונאי ריקרדו קארוסו לומברדי טען שמסצ'ראנו ופאבון התעמתו בחדר ההלבשה אחרי ההפסד לקרואטיה. לפי הדיווח, מסצ'רנו צרח על השוער ווילי קבאז'רו אחרי המשחק בגלל הטעות שלו, ופאבון יצא להגן על השוער. קשר ברצלונה לשעבר קרא לפאבון "ילדון" והחל ביניהם ריב גדול. בתגובה, העלה מסצ'ראנו וידאו מהאימון של ארגנטינה בו אמר לפאבון: "הם אומרים שדפקת אותי" והשניים צחקו. מסצ'רנו גם הצטלם עם אבא של פאבון ואחיו כדי להפריך את השמועות.


אישתו של אנחל די מאריה יצאה להגנת ליאו מסי. חורחלינה קרדוסו העלתה תמונה של מסי עם ביתה ותמכה בו. "החבר של אבא. קבל ממני חיבוק". מסי עצמו חוגג היום את יום הולדתו ה-31 כשהוא נמצא לפתע בתקופה הכי קשה בקריירה שלו. רק לפני כמה שבועות חגג דאבל עם ברצלונה, אבל בנבחרת הוא סיפור של כישלון. החמצת הפנדל נגד ניגריה, המשחק החלש במיוחד נגד קרואטיה, חוסר ההתלהבות, הצורה בה נראה עומד בהימנון. בארגנטינה כותבים: "הוא לבד יותר מתמיד". ובאמצע כל הבלאגן הזה יחגגו לו היום יום הולדת. אולי זה יעיר את הפרעוש.


#TyCSportsMundial La publicación de la esposa de Di María apoyando a Messi: https://t.co/ff2DqZfKdypic.twitter.com/nNfghgI8wZ

— TyC Sports (@TyCSports) 23 ביוני 2018




מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי