קווין דה בריינה: אנחנו ברוסיה כדי לנסות לזכות בגביע העולמי

קווין דה בריינה
קווין דה בריינה | AFP

מבקיע שער הניצחון על ברזיל בניצחון 1:2 ברבע גמר המונדיאל לא מנמיך ציפיות ומסביר מה ניצח לנבחרתו את המשחק: "הכוח שיש לנו התפרץ". המאמן רוברטו מרטינס: "דור שחקנים נהדר". צפו בתקציר

(גודל טקסט)

 נבחרת בלגיה ניצחה אתמול (שישי) את נבחרת ברזיל ברבע גמר המונדיאל 1:2 ועלתה לחצי גמר שני בהיסטוריה עבורה בטורניר הכדורגל הגדול בעולם. שער עצמי של פרננדיניו (13) ושער ניצחון של דה בריינה (32) גברו על שער מצמק של רנאטו אוגוסטו (75) והמחנה הבלגי לא ידע את נפשו משמחה.

מבקיע השער השני, קווין דה בריינה, אמר לאחר המשחק: "לא פשוט לשחק נגד ברזיל, הם נבחרת נהדרת. הכוח שיש לנו התפרץ היום. במחצית הראשונה היינו נפלאים. בחצי השני הם צופפו את האמצע והיה לנו קשה. ב-15 הדקות האחרונות האופי שלנו בא לידי ביטוי. יצרנו להם בעיות עם ריצה מעומק המגרש וזה עבד נפלא. אנחנו פה כדי לנסות לזכות בגביע העולמי. אנחנו רק במרחק של משחק אחד מהמקום שבו כולם רוצים להיות".

המאמן המנצח רוברטו מרטינס אמר: "עברנו חוויה מאוד מיוחדת. יש לבלגיה דור שחקנים נהדר שראוי להצלחה כזו. ניצחנו בזכות כוח הרצון של השחקנים. ברזיל היא נבחרת נהדרת, אבל השחקנים שלי ניצחו בצדק והעניקו סיפוק לכל המדינה. הם היו אמיצים וידעו להסתגל לכל מיני שינויים שהתרחשו על המגרש במהלך המשחק".

באדיבות כאן 11 – המשדר הרשמי של מונדיאל 2018. שידורים חיים, תקצירים, סטטיסטיקות ועוד מחכים לכם ממש כאן >

טיבו קורטואה שהיה אחד המצטיינים במשחק והציג יכולת פנטסטית אמר: "זה מדהים. אנחנו רוצים לנצח כל משחק. אמרו שהיה עדיף לנו להפסיד לאנגליה כדי לסיים במקום השני, אבל זה לא היה נכון. מתחו עלי הרבה ביקורת בעונה החולפת, אבל הערב שוב הוכחתי מי אני ולמה אני פה. הבעיטה של ניימאר? אני מכיר את הסגנון שלו, אז הייתי מוכן".

דה בריינה ואקסל ויטסל מאושרים בסיום (AFP)דה בריינה ואקסל ויטסל מאושרים בסיום (AFP)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי