שער בכורה לתורג'מן ב-0:4 של אוסטריה וינה בגביע, גם דאבור כבש

אלון תורג'מן
אלון תורג'מן | צילום: אוסטריה וינה, האתר הרשמי

החלוץ הישראלי פתח בהרכב קבוצתו והשלים 75 דקות, כשבדקה ה-71 הבקיע את השני לקבוצתו מול אוסטריה XIII. ביום שישי הוא יפגוש את ואקר אינסברוק בפתיחת הליגה. חלוץ זלצבורג הבקיע בניצחון 0:6

(גודל טקסט)
אלון תורג'מן כבש היום (ראשון) את שער הבכורה שלו במדי קבוצתו החדש אוסטריה וינה, שגברה 0:4 על אוסטריה XIII מהליגה הרביעית במדינה, במסגרת הסיבוב הראשון בגביע האוסטרי.


 

החלוץ הישראלי שעזב הקיץ את הפועל חיפה פתח בהרכב קבוצתו ובדקה ה-71 כבש את ה-0:2 לקבוצתו אחרי שקווין פריזנביכלר העלה אותה ליתרון מוקדם (12). הישראלי הוחלף בדקה ה-75 ובהמשך אורוש מאטיץ' כבש את השלישי בפנדל (85) ולאכס גרונוולד חתם את תוצאת המשחק בדקה ה-90.


 

ביום שישי יפתחו תורג'מן וקבוצתו את העונה בבונדסליגה האוסטרית כשייארחו את ואקר אינסברוק, והישראלי יקווה להמשיך בכושר הכיבוש גם בליגה.


גם מואנס דאבור פתח את העונה ברגל ימין כשקבוצתו רד בול זלצבורג השיגה 0:6 מוחץ על אודט מהליגה הרביעית וטיילה לשלב הבא. הישראלי, שסיים את העונה שעברה כמלך שערי הליגה האוסטרית, הבקיע את השער האחרון במשחק בפנדל מוצלח (77).

 

70' | TOOOOOOR! Alon Turgeman mit seinem Premierentreffer in Violett – 2:0 für die #Veilchen! #FAKLive#tiefimHerzendrin#uniqaOEFBCup
________________
Liveticker: https://t.co/GVVs8aC6d2

— FK Austria Wien (@FKAustriaWien) July 22, 2018

SPIELENDE! // FULL TIME! #OEDTRBS 0-6 #UNIQAOEFBCUPpic.twitter.com/RRCDZ86Oq2

— FC Red Bull Salzburg (@RedBullSalzburg) 22 ביולי 2018

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי