צפו: גוואנגז'ו חילצה תיקו 1:1 בתוספת הזמן מנועלת הטבלה

ערן זהבי
ערן זהבי | הליגה הסינית

יום חלש נוסף לערן זהבי: גוויז'ו ז'יצנג עלתה ליתרון בדקה ה-39 מרגלי ניקיצה ילאביץ', אורסו קבע 1:1 בתוספת הזמן. עוד משחק ללא ניצחון לקבוצתו של הישראלי, ששוב לא הבקיע ונותר על 10 שערים מתחילת העונה

(גודל טקסט)

המשבר של ערן זהבי וגוואנגז'ו RF כנראה עמוק משחשבו. היום (ראשון) רשמה הקבוצה את משחקה הרביעי ברציפות ללא ניצחון עם תיקו 1:1 בבית מול גוויז'ו ז'יצנג.

זה אמנם לא הפסד, אך זה לא מה שינחם את גוואנגז'ו שנראתה רע מול נועלת הטבלה והיתה בפיגור במשך רוב המשחק. ניקיצה ילאביץ', הקרואטי ששיחק באברטון בעבר, היה הראשון לכבוש עם שער בדקה ה-39 לאחר שעשה צחוק מההגנה המקומית בסיומה של התקפה מתפרצת. רק בתוספת הזמן הצליח אורסו ג'וניור להגיע לכדור קרן ולנגוח פנימה, כשהוא גוזל לז'יצנג שתי נקודות יקרות ומשאיר את קבוצתו במקום התשיעי בליגה.

מהלך המשחק
דקה 8: זהבי מסר במהלך מצוין לז'י בתוך הרחבה, אך החלוץ איבד את הכדור למגן שהרחיק.

דקה 13: ועכשיו ההזדמנות היתה של זהבי, שקיבל כדור מרנאטיניו, הסתובב ובעט אבל השוער האורח קלט את הכדור.

ילאביץ' חוגג. שער ראשון של האורחת מאז מאי (הליגה הסינית)
ילאביץ' חוגג. שער ראשון של האורחת מאז מאי (הליגה הסינית)

דקה 39, גוויז'ו עולה ל-0:1: התקפה מתפרצת של האורחת הסתיימה כשהכדור אצל ילאביץ', שעבר את האין-הגנה של גוונאגז'ו וכבש בקלות מול השוער את שערו הראשון במדי הקבוצה.

דקה 92, 1:1: רק בתוספת הזמן גוואנגז'ו הצליחה להבקיע. לי הרים כדור קרן לצד הרחוק של השער, שם חיכה אורסו הברזילאי שנגח פנימה בלי בעיה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי