צפו: מלקום כבש בהפסד ברצלונה לרומא, בכורה לוויניסיוס בריאל

מלקום
מלקום | AFP

הכישרון הברזילאי שנחטף מבורדו על ידי אלופת ספרד מצא את הרשת מול הקבוצה אליה אמור היה לעבור, אך מהפך מדהים תוך שמונה דקות העניק לאיטלקים את הניצחון. וגם: צפו בניצחון מנצ'סטר יונייטד על הבלאנקוס

(גודל טקסט)
משחקי גביע האלופות נמשכו גם הלילה (בין שלישי לרביעי) ובמוקד היה המפגש הסופר-מסקרן בין רומא לברצלונה, מכיוון שבמדי הקטלונים פתח לא אחר מאשר מלקום, הכוכב הברזילאי הצעיר שכבר סיכם רשמית בג'אלורוסי ובסופו של דבר מצא את עצמו חותם ברגע האחרון בשורות אלופת ספרד. וכמה מפתיע, הוא לא רק פתח בהרכב לראשונה אלא גם מצא את הרשת, אולם האיטלקים השלימו מהפך נפלא בדרך ל-2:4 בסיום.


עוד הלילה בגביע האלופות, ג'ורג'-קווין אנקודו כבש את השער היחיד בניצחון טוטנהאם 0:1 על מילאן ובמשחק מרתק נוסף הצליחה מנצ'סטר יונייטד לנצח לראשונה מאז נחתה הקיץ בארצות הברית (לא כולל דו קרב פנדלים) כשהכניעה 1:2 את ריאל מדריד, במשחק בו קארים בנזמה, גארת' בייל ו-ויניסיוס ג'וניור שיתפו פעולה בשלישייה הקדמית.


ברצלונה – רומא 4:2

משחק נהדר היה באצטדיון AT&T בטקסס. ברצלונה עדיין בסגל חסר מאוד, אבל עם שחקני הרכש קלמנט לנגלה, ארתור וכאמור מלקום שברגע האחרון חתם בקבוצה והבריז לרומא, שדווקא עלתה בהרכב חזק יחסית וב-11 של די פרנצ'ס'קו היו בין השאר אדין דז'קו, יוסטין קלייברט הצעיר שנרכש הקיץ מאייאקס, קווין סטרוטמן ודניאלה דה רוסי. 


בדקה השישית בישל מוניר לראפיניה את היתרון של הקטלונים, בדקה ה-35 קלייברט בישל לסטפן אל שעראווי שנלחם על מקומו ברומא והרגע הגדול של המשחק הגיע בדקה ה-49, אז מלקום הצליח להכניע את הקבוצה לה ברח ועורר טירוף באצטדיון במשחקו הראשון בהרכב בברצלונה. רומא לא התרגשה מכך, העבירה הלוך כאשר ואלוורדה ביצע מספר שינויים והיו אלו אלסנדרו פלורנצי (78), בריאן כריסטנטה (83) ודייגו פרוטי (86, פנדל) שהשלימו מהפך מדהים תוך שמונה דקות בדרך לניצחון ראשון באמריקה אחרי 4:1 לטוטנהאם, עבור ברצלונה זהו הפסד ראשון אחרי ניצחון בפנדלים על טוטנהאם.

● Malcom First Goal for Barcelona Vs As Roma ● (1/08/2018)https://t.co/G5916jAj2ypic.twitter.com/z3kJamPdXk

— ☆CHRIS ★ (@xPsyKoZ_x7) August 1, 2018


מנצ'סטר יונייטד – ריאל מדריד 1:2

ז'וזה מוריניו טען לפני המשחק שהוא לא היה משלם כסף כדי לראות את מנצ'סטר יונייטד בגביע האלופות, אבל הלילה במיאמי הוא כבר פתח עם דויד דה חאה בין הקורות, פרד הוצב במרכז השדה לצד אנדר הררה ואלכסיס סאנצ'ס זכה לשחק בחוד לצד חואן מאטה וכבר בדקה ה-27 האדומים היו ביתרון כפול על פני הבלאנקוס בהרכב משני למדי, אבל עם התקפה קטלנית בראשות גארת' בייל, ויניסיוס ג'וניור וקארים בנזמה.


סאנצ'ס היה הראשון למצוא את הרשת בדקה ה-18, הצ'ילאני בישל להררה כעבור תשע דקות ובנזמה הצליח לצמק ולמעשה גם לקבוע את תוצאת המשחק בתוך תוספת הזמן של המחצית הראשונה. עבור ויניסיוס ג'וניור הייתה זו בכורה בריאל מדריד, כמו גם למגן אלבארו אודריוסולה, ואין ספק שלופטגי יכול להיות מרוצה מהופעתו הראשונה.


It was great to see our newest signings in action in a @RealMadrid shirt for the first time!
@vini11Oficial
@alvaroodriozola
Andriy Lunin#RMTour | #HalaMadridpic.twitter.com/O7OQdq0qXq

— Real Madrid C.F. (@realmadriden) August 1, 2018

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי