פאריס סן ז'רמן זכתה בסופרקאפ הצרפתי אחרי 0:4 על מונאקו

שחקני פאריס סן ז'רמן חוגגים
שחקני פאריס סן ז'רמן חוגגים | AFP

צמד של די מריה (33, 92) בתוספת שערים של שני הצעירים כריסטופר אנקונקו (40) וטימות'י וואה (67) מבישולים של אנסוקי, נתנו לאלופה הצרפתית תואר ראשון לעונה. ניימאר שיחק ברבע השעה האחרונה

(גודל טקסט)
אחרי ששלטה בעונה האחרונה ללא עוררין בכדורגל הצרפתי, הוסיפה היום (שבת) פאריס סן ז'רמן תואר נוסף לארון הגביעים שלה וראשון לעונת 2018/19 עם הסופרקאפ הצרפתי, לאחר ניצחון 0:4 על סגנית האלופה מונאקו.


פ.ס.ז' עלתה עם סגל משני יחסית, כשמובילים אותה אנחל די מריה, מרקו וראטי, אדריאן ראביו וכמובן בופון. די מריה היה הראשון להבקיע, כשבדקה ה-33 לקח בעיטה חופשית ממרחק 20 מ' מהשער ושלח אותה באומנות אל בין החיבורים. כריסטופר אנקונקו הצעיר הכפיל (40) כשהגיע ראשון למסירת רוחב מסטנלי אנסוקי.


מונאקו לא עשתה הרבה בעיות לשחקני פאריס, ואנסוקי הוסיף עוד בישול בדקה ה-67 כשהפעם היה זה טימות'י וואה האמריקאי בן ה-18 שהשחיל את הכדור פנימה. ניימאר, שעבר קיץ לא שקט עם המונדיאל והשמועות על מעברו לריאל מדריד, נח על הספסל במשך רוב המשחק ועלה לשחק בדקה ה-76 במקום וראטי, כשבתוספת הזמן אנחל די מריה חותם את החגיגה עם עוד שער לאחר מתפרצת נהדרת של ראביו.

#TDC2018pic.twitter.com/InEeWKcx6O

— Paris Saint-Germain (@PSG_inside) August 4, 2018


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי