דיווח: מואנס דאבור על סף חתימה בקריסטל פאלאס

דאבור
דאבור | AFP

בספרד טוענים שהישראלי, שמבוקש אצל ולנסיה והוצע גם לבטיס ולסביליה, קרוב להצטרף לפרמיירליג. מוקדם יותר הוא כבש בניצחון הדרמטי של זלצבורג 0:2. אינגולשטאט נוצחה ללא אלמוג כהן, ביטון לא שותף בניצחון סלטיק

(גודל טקסט)
אחרי ההפסד הצורם של המבורג, המחזור הראשון בליגה השנייה בגרמניה נמשך הערב (שבת). אינגולשטאט, ללא אלמוג כהןשסובל מקרע באחת הרצועות בברכו וצפוי לעבור ניתוח ולהיעדר כשלושה חודשים, נוצחה 2:1 בחוץ מול יאן רגנסבורג ופתחה את העונה ברגל שמאל.


באוסטריה, מואנס דאבור וקבוצתו רד בול זלצבורג התארחו אצל מאטרסבורג במסגרת המחזור השני וניצחו 0:2 משני שערים עמוק בתוך תתוספת הזמן. כזכור, החלוץ הישראלי פתח את העונה בצורה נפלאה כשהבקיע צמד במחזור הראשון והפעם הוא הסתפק "רק" בשער אחד שנכבש בדקה ה-94. הראשון של קבוצתו הובקע דקה קודם לכן. 

בתוך כך, בספרד מדווחים הערב שהחלוץ הישראלי נמצא על סף חתימה בקריסטל פאלאס מהפרמיירליג. על פי הפרסום, ולנסיה רוצה לצרף את דאבור שהוצע גם לבטיס ולסביליה בחודש ינואר האחרון, אך הוא ככל הנראה יצטרף לקבוצה מהליגה הבכירה באנגליה.


אם הדיווח אכן מדויק, מלך שערי הליגה האוסטרית עלול להיתקל בבעיה מכיוון שאין לו מספיק הופעות בנבחרת ישראל מה שככל הנראה יקשה עליו להשיג רישיון עבודה. בשביל להצטרף לפרמיירליג, כידוע, צריך לשחק ב-75% ממשחקי הנבחרת או להחזיק בדרכון אירופי, אך מנגד קיימת אפשרות להגיש בקשה מיוחדת על ידי המועדון.



Munas Dabbur said to be 'very close' to signing for Crystal Palace. https://t.co/sGeuNwwUnf#cpfc

— Sport Witness (@Sport_Witness) August 4, 2018


בסקוטלנד, סלטיק, ללא ניר ביטון שמתאושש מפציעה ארוכה בברכו, פתחה את הליגה הסקוטית ברגל ימין עם ניצחון חלק 1:3 בבית מול ליבינגסטון.


בקרואטיה, רועי גורנדה הוחלף בדקה ה-52 ב-3:3 הדרמטי של סלאבן בלופו נגד גוריצה.


בגרמניה, טאלב טוואטחה עלה מהספסל בדקה ה-81 ולא הצליח לסייע לפרנקפורט שהפסידה 2:1 מול ספאל במשחק אימון.


בארה"ב, דקל קינן השלים 90 דקות ב-1:1 של סינסינאטי מול נאשוויל, ואחרי יתרון כבר בדקה הראשונה לא הצליח הבלם הישראלי למנוע שער שיוויון לחובת קבוצתו בדקה ה-85.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי