"אולימפיאקוס זקוקה לביברס נאתכו, אין לו מתחרים בקבוצה"

ביברס נאתכו
ביברס נאתכו | אולימפיאקוס, רשמי

קפטן נבחרת ישראל הוצג ביוון והעיתונאי הבכיר ניקוס יואנו סיפר לספורט1: "הוא אמר במהלך המו"מ שיש לו 10 הצעות, אבל הוא בחר במועדון שזקוק לו יותר משהוא צריך אותם". שכרו ינוע סביב מיליון יורו בעונה

(גודל טקסט)
החתמתו של ביברס נאתכו באולימפיאקוס תפסה הבוקר (שלישי) את הכותרות הראשיות והשערים של עיתוני הספורט ביוון, בעיקר אלה שמקורבים לקבוצה שאיבדה שנה שעברה את תואר האליפות לא.א.ק אתונה אחרי שזכתה בו 14 פעמים מאז שנת 2000/1. נאתכו הגיע לקבוצה כמושיע למועדון שסיים רק במקום השלישי, במרחק 13 נקודות מהאלופה החדשה.


נאתכו הוצג בשעות הערב המאוחרות במועדון ולאחר מכן אמר גם לערוץ הטלוויזיה של המועדון: "אני רוצה להודות למשפחת אולימפיאקוס שהאמינה בי ואני מאושר לבוא למועדון כזה גדול. מקווה להשיג עם המועדון כמה שיותר הצלחה ולעזור למועדון לחזור לימיו הגדולים". הדיווחים בתקשורת היוונית על שכרו של נאתכו נעים בין 700 אלף יורו ל-850 אלף יורו לעונה. לא היה פרסום רשמי על שכרו. לפי התקשורת היוונית יש לנאתכו סעיפים שונים בחוזה שאם יתמלאו כמו זכייה באליפות, הצלחה באירופה והישגים דומים הוא יכול להגיע גם למשכורת מקסימלית של 1.5 מיליון יורו לעונה.


נאתכו הוצע לאולימפיאקוס כבר לפני ארבעה ימים ומאז הואץ ההליך עד שהצדדים הגיעו במהרה להסכם. הישראלי עבר את הבדיקות הרפואיות ואתמול הפרטים סוכמו ונחתמו. גיאורגיוס צבאלוס ששיחק בפאוק בקדנציה הראשונה של נאתכו ביוון איחל לו באינסטגרם הצלחה בקבוצתו החדשה.





כחלק מבעיותיה בעונה שעברה, סבלה מאולימפיאקוס מנחיתות במרכז הקישור והיא חיפשה כבר כמה שבועות קשר בדמותו של נאתכו, אחד עם ניסיון משחק שיכול לבנות התקפות וגם לשבש את משחק היריבה. הקבוצה מינתה מאמן חדש לעונה, הפורטוגלי פדרו מרטינש שאימן קבוצות לא גדולות בפורטוגל כמו מאריטימו, ריו אבה וויטוריה גימראייש ששנה שעברה סיימה במקום ה-9.


גם השינוי הזה עד כה לא עורר התפעלות ביוון. לאולימפיאקוס היו תוצאות גרועות במשחקי ההכנה לקראת העונה החדשה ובמועדון ידעו שנאתכו סיים חוזה בצסק"א מוסקבה ורדפו אחריו. כתב רשת "נובה" היוונית ניקוס יואנו אמר לספורט1: "במהלך המו"מ נאתכו גילה שיש לו הצעות מעשר קבוצות שונות באירופה, אבל הוא בחר באולימפיאקוס מכיוון שהכיר את הליגה היוונית מהקדנציה הקודמת בפאוק והוא יודע שמדובר בקבוצה שהיא מותג גם באירופה. הוא גם ידע שהוא נכנס למשבצת בה אין לו מתחרים בקבוצה. הם היו זקוקים לו יותר מאשר הוא זקוק להם. מבחינתו זה שידוך מושלם".


נאתכו כאמור יהיה אחד ממנהיגי הקבוצה שנמצאת בתהליך של בנייה חדש. הם החליפו שחקנים רבים משנה שעברה. בין היתר הוחתם המגן הוותיק ששיחק בעבר בקבוצה ובשנים האחרונות ברומא ובבולוניה, ואסיליס טורוסידיס בן ה-33, הבלם הפורטוגלי רודריק מירנדה ששיחק בשנה שעברה בוולבס וכן שחקן הכנף של ספורטינג ליסבון דניאל פונסקה. הקבוצה מעוניינת גם בחלוץ היוווני קוסטס מיטרוגלו ששיחק בעונה האחרונה במארסיי.



נאתכו בהצגתו (האתר הרשמי של אולימפיאקוס)


המטרה הראשונה של נאתכו ואולימפיאקוס תהיה בליגה האירופית, כשביום חמישי היא תפגוש למשחק ראשון מבין שניים את לוצרן בסיבוב המוקדמות השלישי. בקרוב על שלב הבתים, אם תעבור את השווייצרים, משוכה גבוהה בדמותה של ברנלי אם זו תתגבר על באשקשהיר הטורקית, יריבה איכותית מאוד גם כן.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי