מסי הפך לשיאן התארים בברצלונה: "אין שחקן שישיג אותו"

ליאו מסי
ליאו מסי | AFP

הפרעוש זכה בתואר בפעם ה-33, עקף את אינייסטה והפך לשחקן המעוטר אי פעם בקטלוניה. הנשיא ברתומיאו התייחס לפוגבה: "נשארו 20 ימים לסגירת החלון". בוסקטס על הסופרקאפ: "מעדיף לשחק בשיטת בית/חוץ"

(גודל טקסט)
איזו פתיחת עונה דרמטית בספרד. זה היה רק הסופרקאפ, אבל עוסמן דמבלה עם שער אדיר והשוער אנדרה טר שטגן שהדף פנדל בדקה ה-90 סידרו לברצלונה 1:2 על סביליה ואת התואר הראשון של העונה במשחק שנערך במרוקו.


גולת הכותרת שבזכייה הייתה כמובן העובדה שליאו מסי זכה בתואר ה-33 שלו בברצלונה ובכך הפך לשיאן התארים של ברצלונה, עקף את אנדרס אינייסטה והפך לשחקן המעוטר מכל. לראיה, לאלפרדו די סטפנו ולכריסטיאנו רונאלדו ביחד 33 תארים – 17 ו-16 בהתאמה. 


מסי לא כבש אתמול מול סביליה – נגדה הבקיע עד כה 31 שערים ב-34 משחקים בכל המסגרות – אבל מאז עשה את הבכורה שלו לפני 13 שנה בברצלונה זכה כבר בתשע אליפויות, ארבעה גביעי ליגת האלופות, שלוש זכיות בגביע העולם למועדונים, הניף שש פעמים את גביע מלך, שמונה פעמים את גביע הסופרקאפ ספרדי וזכה שלוש פעמים בסופרקאפ האירופי. כאמור אתמול גם היה הגביע הראשון שהוא הניף כקפטן.

Leo #Messi
https://t.co/MZyJDShUEP

— FC Barcelona (@FCBarcelona_es) August 13, 2018

בברצלונה גם מרוצים מהופעתו של דמבלה, שנראה ששערו שכנע סופית את מי המפקפקים ביכולותיו. המאמן ארנסטו ואלוורדה החמיא בסיום: "יש לנו תקוות גדולות בדמבלה. יש לו איכויות גדולות ואנחנו מקווים שיביא לנו כמה מהם העונה. לא לאט הוא יותר מעורב במשחק. כולם רואים בסופרקאפ כתואר שהוא מובן מאליו, אבל כאשר אנחנו מפסידים אותו טוענים אחרת".


MOSQUITO TIGRE | Portada @mundodeportivo 13 agosto pic.twitter.com/aAwHrmo98x

— Barca King (@TxingurriBarca) 13 באוגוסט 2018

על ההחלטה לא לשחק עם מלקום טען המאמן: "זו החלטה שלי בגלל שהוא עוד שחקן חדש בסגל, זה לא בגלל האיום של סביליה לא לשחק בגלל שיש לנו יותר זרים".


הקשר סרחיו בוסקטס סיכם: "זה הישג מצוין. סביליה הרבה יותר מוכנה לעונה מאיתנו ומתאמנת כבר חודש בעוד שחלק גדול מאיתנו רק שבוע. החוויה בטנג'יר הייתה מוזרה. אני מעדיף את השיטה הקודמת של בית וחוץ. דמבלה? מקווה שימשיך ככה והעונה החדשה תהיה טובה יותר משנה שעברה".



ליאו מסי מניף את הגביע בתור קפטן ברצלונה (AFP)


נשיא ברצלונה ג'וזף ברתומאיו התייחס אחרי המשחק לאפשרות צירופו של פול פוגבה: "אני לא מתייחס לשמות מתוך כבוד למועדונים. יש עוד 20 יום לסגירת חלון ההעברות. נראה מי פנוי, אבל אנחנו מתרכזים בליגה. להתחיל את העונה עם תואר זה נותן לך אושר. היינו מעדיפים לשחק שני משחקים במפעל, אבל העומס של לוח המשחקים גדול מדי. אנחנו מרוצים מה-VAR. זו הצלחה".


מאמן סביליה פבלו מצ'ין טען שאילולא החמצת הפנדל קבוצתו בהחלט הייתה מסוגלת להניף את הגביע: "בחמש דקות אחרונות הם היו טובים יותר, אבל היה לנו עוד חילוף ואף אחד לא יכול לדעת מה היה קורה בהארכה". על התואר ה-33 של מסי: "לא רואה אף שחקן שיוכל להשיג כרגע כל כך הרבה תארים".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי