מנצ'סטר יונייטד מתעקשת בינתיים שז'וזה מוריניו יישאר המנג'ר שלה ושיש לו חוזה ארוך טווח, אבל כפי שאנחנו יודעים המצב יכול להשתנות במהירות במקרה שיגיעו הפסד או שניים. מי ששמו עלה כמועמד להחליף את הפורטוגלי בבוא היום הוא זינדין זידאן, שב"סאנדיי מירור" פורסם היום (ראשון) שאקס ריאל מדריד אמר לחבריו שהוא כבר העביר רשימת שחקנים שירצה לראות נוחתים ב"אולד טראפורד" אם ייכנס לתפקיד המנג'ר בשלב כזה או אחר. 

עוד נכתב שזידאן אמר לחבריו שהוא מוכן להיכנס לתפקיד בכל רגע נתון, ושהוא ממש נלהב לאמן בפרמיירליג ולהוכיח את עצמו בליגה נוספת אחרי הליגה הספרדית. המנכ"ל אד וודוורד אמר בפירוש שמוריניו נשאר ואין למנצ'סטר יונייטד סיבה לחפש מנג'ר אחר, אבל היה ברור לכולם שאם יונייטד לא היתה מנצחת את ברנלי במחזור האחרון לפני הפגרה, הקבוצה הייתה נשאבת למערבולת רצינית.
לפי הדיווח, רשימת השמות שזיזו ביקש כוללת את את קשר ריאל מדריד טוני קרוס אותו אימן בעבר בבירת ספרד, שם שלא יהיה פשוט להנחית במנצ'סטר. שמות נוספים הם קשר באיירן מינכן טיאגו אלקנטרה, חלוץ פאריס סן ז'רמן אדינסון וחאמס רודריגס, מועמד מפתיע במיוחד בהתחשב בעובדה שהקולומביאני לא הסתדר בריאל מדריד עם המאמן שלא העניק לו דקות רבות, מה שלמעשה הוביל לכך שעזב לאלופת גרמניה.

מי שאולי לא יתנגד לראות את זידאן במנצ'סטר יונייטד הוא כוכב השדים האדומים בעבר, אריק קאנטונה, שאמר ל"מייל און סאנדיי": "פפ גווארדיולה היה צריך להיות המנג'ר של מנצ'סטר יונייטד. הצורה שבה הקבוצה משחקת פשוט לא טובה. המאמן משחק בצורה שגויה ולא מהנה עבור האוהדים, אין שום יצירתיות במשחק שלו. אני אוהב את מוריניו. מדובר באישיות טובה, אבל לא בשביל יונייטד. גווארדיולה היה צריך להגיע, אבל כרגע הוא עושה קסמים במועדון אחר שאני לא יכול להגיד בדיוק איזה, כי קשה לי אפילו להגיד את השם הזה”.
קאנטונה גם דיבר על אלכס פרגוסון ואמר: "הא נשמע לי חזק יותר כל יום. הוא חוזר לעצמו בגדול. כמנג'ר הוא איפשר לשחקנים להיות יצירתיים, התייחס אליהם כאל אנשים יחידים. כולנו הרגשנו מיוחדים איתו והוא הרגיש את האהבה שלנו אליו". הצרפתי גם שיגר מסר להנהלת יונייטד: "אני אוהב להיות חופשי כמו ציפור ולא לעשות תוכניות. כרגע אני בריא וכשיר. אם הם רוצים אותי כמנג'ר, שייצרו איתי קשר. אבוא ברצון".