רגע מרגש נרשם אתמול באיצטדון האולד טראפורד. האיש הכי משפיע בתולדות מנצ'סטר יונייטד ומנג'ר הקבוצה במשך 27 שנים, סר אלכס פרגוסון, נכח אתמול ביציעי הקבוצה לראשונה הובהל לבית החולים כתוצאה מאירוע מוחי שעבר. הסקוטי האגדי זכה לתשואות וכבוד רב מהקהל.



אלא ששחקני הקבוצה לא נתנו לו יותר מדי סיבות לשמוח אחרי תיקו 1:1 ביתי מול העולה החדשה וולבס, שקטע רצף של שלושה ניצחונות רצופים בכל המסגרות. העולה החדשה, שסחטה תיקו גם ממנצ'סטר סיטי, היא ללא ספק אחת ההפתעות הגדולות העונה בפרמיירליג.



מנג'ר הקבוצה ז'וזה מוריניו, חזר לסורו וביקר את שחקניו אחרי התוצאה המאכזבת: "קבוצה אחת הגיעה להתמודדות כאילו החיים שלה תלויים בתוצאת המשחק וקבוצה שנייה באה להירגע. וולבס שיחקה כאילו זה היה הגביע העולמי וזו הדרך בה אני רוצה שגם השחקנים שלי ישחקו", אמר אחרי המשחק. "קשה לנצח משחקים כאשר אתה לא שם. זה דבר שאתה לומד כילד באקדמיה. לשחק 30 אחוז מהיכולת זה לא מספיק. לא היינו חדים מספיק, לא יצירתיים. לא מספיק אינטנסיביים ולא מספיק טובים בהגנה. זה עניין מנטלי שאני לא יכול להסביר על השוני בגישה בין הקבוצות. לא הופעה טובה, לא תוצאה טובה, אבל תוצאה פיירית".



המיוחד גם מתח ביקורת על פול פוגבה בלי להזכיר את שמו. הצרפתי איבד את הכדור באמצע המגרש שהביא לכיבוש שער השיוויון של ז'ואאו מוטיניו ואמר: "כולם ידעו שוולבס משחקת כדורגל עם לחץ, להחזיק את הכדור יותר מדי ולספוג שער ממצב כזה זה בלתי מתקבל על הדעת. היתה לנו פתיחה רעה מאוד, המזל הוא שכבשנו ראשונים".



"מייל און סאנדיי" כתב שוולבס (הזאבים) נשכו את ז'וזה". העיתון כתב: "כל צעד של מנצ'סטר יונייטד מלווה בצעד לאחור ואתמול זה היה צעד משמעותי. וולבס היתה זכאית לתיקו ואפילו לניצחון אחרי שאדמה טראורה היה יכול לעשות זאת בסיום".



עוד אנקדוטה מעניינת. המנג'ר של וולבס נונו, שאחראי על פתיחת העונה הנהדרת של קבוצתו, שיחק תחת מוריניו כשוער בפורטו. אוהדי וולבס שרו לעבר המנג'ר שלהם "נונו אתה המיוחד האמיתי" תוך עקיצה למוריניו. "סאנדיי מירור" פרסם טור שכותרתו היא: "מוריניו, פנה את הדרך כי המתלמד עולה עליך במהירות".