פוגבה: "בבית צריכים לתקוף יותר, אבל אני לא המנג'ר"

פול פוגבה
פול פוגבה | AFP

למרות שלא נקב בשמו, קשר מנצ'סטר יונייטד מתח ביקורת על סגנון המשחק של הפורטוגלי: "אני לא האשם, אני רק שחקן. ארבע נקודות בשלושה משחקי בית זה לא מספיק". דשאן: "מוריניו צריך לסמוך יותר על פוגבה"

(גודל טקסט)
 נראה שפול פוגבה וז'וזה מוריניו בדרך לעוד עימות בלתי נמנע, לאחר שקשה להאמין ההצהרה החדשה של הקשר הצרפתי שהגיעה בעקבות התיקו 1:1 מול וולבס ופורסמה הבוקר תעבור בשקט. למרות שלא נקב בשמו, פוגבה יצא בהתקפה ורמז בסיום שהוא לא יכול לומר את דעתו מי אשם בתיקו כי הוא רק שחקן כדורגל.


אחרי שמוריניו טען שהשחקנים שלו הציגו רק 30 אחוזים מהיכולת שלהם ולא הראו תשוקה או רצון לנצח, אמר פוגבה בתגובה: "כשאנחנו משחקים בבית אנחנו חייבים לשחק הרבה יותר טוב מאשר שיחקנו נגד וולבס. כשאנחנו משחקים בבית אנחנו צריכים לתקוף, לתקוף ושוב לתקוף. מדובר באולד טראפורד, באצטדיון שלנו אנחנו צריכים לתקוף הרבה יותר. אני חושב שקבוצות חוששות כשהן רואות את יונייטד תוקפת שוב ושוב. זו הייתה הטעות שלנו. היינו צריכים לתקוף וללחוץ על היריבות כמו שעשינו בעונה שעברה נגד טוטנהאם, ליברפול, צ'לסי וארסנל. כשאנחנו משחקים כך, הרבה יותר קל לנו".


הדברים של פוגבה לא יכולים להיות ברורים יותר מאשר ביקורת ברורה על שיטת המשחק של המנג'ר הפורטוגלי. כשנשאל מפורשות מי אשם בכך שיונייטד לא מאמצת משחקת כדורגל ההתקפי, שהיה ב-DNA של הקבוצה במשך שנים רבות, ענה הקשר ברמז עבה במיוחד: "אני לא יכול להגיד לכם כי אני רק שחקן. לא אני זה שאשם. אני לא המנג'ר, אבל ברור שהיינו צריכים להציג יותר סגנונות משחק. זו הדרך בה אני חושב ואני רק שחקן. אנחנו צריכים לנוע טוב יותר על המגרש". הצרפתי הוסיף: "לא הפסדנו, אבל מבחינתי היינו צריכים לנצח. לקחנו ארבע נקודות בשלושה משחקי בית זה לא מספיק".


STAR SPORT: Pogba in new dig at José #tomorrowspaperstoday
⚽️⚽️⚽️ pic.twitter.com/ApqMfBIzdK

— Helen Miller (@MsHelicat) 23 בספטמבר 2018

כזכור, כשפורסם על עימות בין מוריניו לפוגבה, המנג'ר אמר לו: "תדבר פחות בתקשורת", אבל הקשר הצרפתי לא ממש שומע בקולו אם כי יונייטד הכחישה ששיחה כזאת התקיימה בכלל בעבר. מי שהתבטא בנושא הוא מאמנו של פוגבה בנבחרת צרפת, דידייה דשאן, שאמר בסוף השבוע: "מוריניו צריך לסמוך ותר על פוגבה שיוביל אותו לתהילה. יש לו תדמית של אחד שחושב רק על עצמו, אבל זה ממש לא נכון. הקיץ הוא בא לנבחרת צרפת ולקח אותה לתהילה. יש לו מנטליות של מנהיג ושומעים לו בחדר ההלבשה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי