היחסים בין פול פוגבה לז'וזה ומוריניו הולכים ומידרדרים. אחרי כל הכותרות אתמול (שלישי), שעות לפני המשחק מול דרבי קאונטי שהסתיים בהדחה מביכה מגביע הליגה, על כך שז'וזה מוריניו אסף את שחקניו והצהיר כי אלוף העולם הטרי כבר לא יהיה לעולם קפטן מנצ'סטר יונייטד, הצליח "סקיי ספורט" לתעד הבוקר את האירוע הבא באימון.

כזכור, פוגבה ביקר בסוף השבוע את מוריניו וטען אחרי ה-1:1 מול וולבס כי "באולד טראפורד מנצ'סטר יונייטד צריכה לתקוף, לתקוף ולתקוף", מה שגרם לכך ש"המיוחד" שחש מושפל ביצע מעשה חסר תקדים כדי להבהיר את עמדתו וגישתו כלפי הסגל. הבוקר, שעות לאחר שיונייטד סיימה ב-2:2 ביתי מול דרבי קאונטי ונכנעה בפנדלים לקבוצתו של פרנק למפארד מהצ'מפיונשיפ, נראה פוגבה מתעלם ממוריניו, כשייתכן גם כי המנג'ר אמר משהו על פוגבה לעוזרו - ועל כן אותם פרצופים המומים של הצרפתי והמבט הרצחני, כפי שתוכלו לראות בסרטון להלן:

מוריניו טען אתמול אחרי ההדחה מגביע הליגה שלא היה סכסוך בין השניים ושההחלטה לקחת את הסרט מפוגבה הייתה החלטה ולא תגובה על סכסוך זה או אחר. עם זאת, "דיילי מייל" דיווח היום שההחלטה הייתה בגלל שפוגבה שוב אמר למוריניו שהוא רוצה לעזוב לברצלונה ואילו "המיוחד" החליט ששחקן שרוצה לעזוב לא יכול לקבל את סרט הקפטן. 
בהמשך נישיר לכך, ב"מירור" אף נכתב שדווקא הקהל באולד טראפורד ומרבית שחקני הקבוצה דווקא תומכים במוריניו בעימות המתמשך. לפי הפרסומים יונייטד תבקש 200 מיליון ליש"ט מכל קבוצה שתרצה לרכוש את הקשר, ונראה שבינואר הקרוב, חלון שלישי ברציפות, נראה דיווחים על מכירה אפשרית של פוגבה לאור יחסיו עם מוריניו.