מוריניו תקף שחקן נוסף, חדר ההלבשה של יונייטד מפולג

פול פוגבה
פול פוגבה | AFP

הבעיות החברתיות אצל השדים האדומים ממשיכות להיערם כשעל פי דיווחים רבים בממלכה, אחרי שהעביר ביקורת מפורשת על באיי וג'ונס, המנג'ר הפורטוגלי בסכסוך גם עם ראשפורד. ברצלונה תשלם עד 100 מליון ליש"ט על פוגבה

(גודל טקסט)
בצל ההכנות למשחק הליגה מול ווסטהאם, (שבת, 14:30, שידור ישיר בספורט2) כמו כל התקופה האחרונה, מנצ'סטר יונייטד ממשיכה לספק לנו דרמות על בסיס יומי. הפעם, מדובר שוב ביחסים הרעועים, כך על פי השמועות, של ז'וזה מוריניו עם שחקניו. על פי "סאן", שחקני יונייטד נדהמו מדבריו של מוריניו על פיל ג'ונס ואריק באיי שאמר: "ידעתי שאנחנו בצרות ברגע שראיתי שפיל גו'נס עומד לבעוט ואחריו אריק באיי" בהתייחסו לביעות העונשין מ-11 מטרים בהם הפסידו השדים האדומים 8:7 לדרבי והודחו מהמפעל.


ג'ונס החמיץ את הבעיטה והביא לדרבי קאונטי ניצחון בעוד שבאיי עמד לבעוט אחריו. לגו'נס זה היה משחק ראשון בו פתח מאז ההפסד לטוטנהאם בסוף אוגוסט. הוא שיחק רק משחק ליגה אחד. באיי פתח בשניים ונכנס כמחליף בשניים נוספים. עכשיו שניהם חוששים כי יקבלו אותו יחס שקיבל לוק שואו ממוריניו בעונה שעברה, כאשר ספר מהמנג'ר שלו על בסיס קבוע.


"דיילי מייל" כתב כי מוריניו נמצא ביחסים רעים גם עם מרכוס ראשפורד, בטענה שהחלוץ הצעיר לא חזר לעצמו מאז המונדיאל ברוסיה. החלוץ הצעיר יחזור מחר לסגל לקראת המשחק מול ווסטהאם אחרי הרחקה של שלושה משחקים. מוריניו טען שהאנגלי הצעיר לא התנהג כמקצוען במשחק נגד יאנג בויז בליגת האלופות ולא השלים אימון חימום מלא לפני שנכנס כמחליף במשחק הניצחון 0:3.


Mirror sport: Nou way #tomorrowspaperstodaypic.twitter.com/ZfDeruozKL

— Helena Lee (@BBCHelenaLee) September 27, 2018


בנוסף, סלע המחלוקת העיקרי בחדר ההלבשה הוא כמובן מעמדו של הקפטן לשעבר, פול פוגבה. נראה שחדר ההלבשה מחולק לשתיים, כשחקני הקבוצה הצעירים כגון ראשפורד ומרסיאל (שגם "זכה" לביקורת נוקבת מצד מוריניו בקיץ) תומכים בצרפתי בעוד השאר לא. כזכור לפני מספר ימים נישל מוריניו את פוגבה מתפקיד הקפטן לעייני שאר שחקני הסגל. החשש הגדול כרגע בהנהלת הקבוצה הוא שלריב בין המנג'ר לכוכב יהיו השלכות הרסניות על הקבוצה כולה.


חלק מאנשי המועדון אף טוענים שעדיף היה להשאיר את פוגבה מחוץ לסגל נגד ווסטהאם מחר כי היחסים בחדר ההלבשה מתוחים והקבוצה לא מאוחדת. נראה שהמצב מזכיר את המלחמות שהיו למוריניו עם שחקניו בחדר ההלבשה של ריאל מדריד, בעיקר עם שוער הקבוצה והקפטן איקר קסיאס. מלחמות שבשלם סיים את תפקידו בסנטיאגו ברנבאו.


לפי "מירור", המועמדת העיקרית לקלוט את פוגבה היא ברצלונה. אלופת ספרד לא תהיה מוכנה לשלם 200 מיליון ליש"ט כפי שמעוניינים במנצ'סטר וצפויים לשלם, אם וכאשר, 100 מיליון ליש"ט לכל היותר בקיץ 2019 אז ישארו לו שנתיים לסיום החוזרה, על אף שמוריניו ישמח שהשחקן יעזוב כבר בחלון ההעברות של ינואר. עד כה, פוגבה עצמו אינו יכול לזכור את תקופתו באדום לחיוב, כשהוא במהלך עונתו השלישית בקבוצה בה לא הצליח להפוך את קבוצתו לפקטור על קרב האליפות בפרמיירליג.



ראשפורד עם מוריניו. גם הם מסוכסים (AFP)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי