צפו בתקציר: 1:3 לווסטהאם על מנצ'סטר יונייטד החלשה

שחקני ווסטהאם חוגגים
שחקני ווסטהאם חוגגים | AFP

האם זה היה משחקו האחרון של מוריניו כמנג'ר השדים האדומים? אנדרסון בשער בכורה בעקב (6), עצמי של לינדלוף (43) וארנאוטוביץ' מבישול גדול של נובל (74) חגגו על חשבון המועדון המאכזב, ראשפורד (71) רק צימק

קבוצות: ווסטהאם
(גודל טקסט)

שבוע לא קל עבר על מנצ'סטר יונייטד. הוא התחיל עם תיקו מאכזב נגד וולבס, המשיך עם ההדחה מגביע הליגה בידי דרבי קאונטי מהליגה השלישית והגיע לשיא עם הפיצוץ בין מוריניו לפוגבה. היום (שבת) הוא הסתיים עם כנראה רגע השפל, הפסד 3:1 לווסטהאם. אחרי שבעה מחזורים למועדון הפאר יש רק 10 נקודות, מה שהופך את פתיחת עונת 2018/19 לפתיחה הגרועה ביותר שלה בפרמיירליג.

כבר בדקה השישית פאבלו סבאלטה חילץ כדור, קיבל אותו בחזרה בדאבל פס עם מארק נובל ושלח כדור רוחב לפליפה אנדרסון, והברזילאי הכניע את דויד דה חאה עם שער גדול בעקב. 0:1 מוקדם לפטישים. בדיעבד הסתבר שהמגן הארגנטינאי היה בנבדל במהלך מסירת העומק מנובל, מה שכנראה שוב עשוי לפתוח את הדיון על ה-VAR. האורחים ניסו לחזור אך לא הציגו יכולת משכנעת מדי ובדקה ה-43 קרן של אנדרסון הגיעה לאנדריי יארמולנקו שבעט לשער, הכדור פגע בוויקטור לינדלוף ושינה כיוון, הטעה את דה חאה והמשיך לרשת בדרך ל-0:2 ביתי. בסופו של דבר השער נחשב כעצמי של הבלם השבדי.

גם המחצית השנייה נפתחה בשליטה של המארחת, אבל מוריניו ביצע שלושה חילופים והכניס את ראשפורד, פרד ומאטה. בדקה ה-71 שינוי המערך התברר כמוצדק, כשמרקוס ראשפורד הגיע ראשון לכדור קרן של לוק שואו וצימק עם השער השני במשחק שנכבש בעקב. היה נראה שהשדים האדומים בדרך לחזור למשחק, אבל שלוש דקות חלפו והגנת יונייטד הוכיחה כמה היא זקוקה לשינוי. מארק נובל מצא בכדור גדול את מרקו ארנאוטוביץ' חופשי לגמרי ברחבה והאחרון לא היה צריך יותר מלגלגל את הכדור פנימה כשדה חאה חסר האונים עומד ומסתכל.

מוריניו. האם זה משחקו האחרון על הקווים? (Gettyimages)
מוריניו. האם זה משחקו האחרון על הקווים? (Gettyimages)

ומה נגיד על ווסטהאם? אחרי שפתחה את העונה עם ארבעה הפסדים ברציפות, עכשיו הקבוצה של פלגריני כבר עם שלושה ניצחונות ותיקו בארבעת המשחקים האחרונים בכל המסגרות, כולל 0:8 מטורף על מאקלספילד בגביע הליגה בשבוע שעבר. בעוד יויניטד הולכת ומתדרדרת ולא ידוע איפה או מי יהיה המאמן שלה בשבוע הבא, נראה שהפטישים מצאו את הדרך הנכונה.

הרכבים
ווסטהאם:
לוקאש פביאנסקי, פבלו סבאלטה, פביאן בלבואנה, עיסא דיופ, ארתור מסואקו, דקלאן רייס, מארק נובל, פדרו אוביאנג, אנדריי יארמולנקו, פליפה אנדרסון, מרקו ארנאוטוביץ'.


מנצ'סטר יונייטד:
דויד דה חאה, אשלי יאנג, כריס סמולינג, ויקטור לינדלוף (מרקוס ראשפורד 57), לוקו שואו, מרואן פלאיני, נמניה מאטיץ', סקוט מקטומיניי, פול פוגבה (פרד 70), אנתוני מרסיאל (חואן מאטה 70), רומלו לוקאקו. 

מהלך המשחק
דקה 6, 0:1 לווסטהאם!
פאבלו סבאלטה חילץ כדור, קיבל אותו בחזרה בדאבל פס ושלח כדור רוחב לפליפה אנדרסון, והברזילאי הכניע את דויד דה חאה עם שער גדול בעקב. 0:1 מוקדם לפטישים.


יאקמולנקו ו-ווסטהאם חוגגים את השער השני (Gettyimages)

דקה 43, 0:2 לווסטהאם! קרן של אנדרסון הגיעה ליארמולנקו שבעט לשער, הכדור פגע בלינדלוף ושינה כיוון, הטעה את דה חאה והמשיך לרשת בדרך ל-0:2 ביתי. בסופו של דבר השער נחשב כעצמי של הבלם השבדי.

דקה 71, מנצ'סטר יונייטד מצמקת ל-2:1! קרן משמאל הגיעה לראשפורד בעט בעקב מהאוויר, ישר לרשת של פביאנסקי.

דקה 75, 1:3: בדיוק כשחשבנו שיונייטד חוזרת למשחק, ההגנה שלה שוב נתפסה עם המכנסיים למטה. מארק נובל הכניס כדור נפלא למרקו ארנאוטוביץ' שלא התבלבל מול דה חאה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי