פול פוגבה למקורביו: "לא אשחק ביונייטד כל עוד מוריניו המנג'ר"

פול פוגבה
פול פוגבה | Gettyimages

על פי דיווחים באנגליה, כוכב השדים האדומים סיפר לחבריו שהוא נבוך מלהיות חלק משיטת המשחק של הפורטוגלי והציב אולטימטום לראשי הקבוצה. מוריניו המועמד להיות מפוטר ראשון על פי סוכנויות ההימורים

(גודל טקסט)
לפני ימים אחדים דווח שז'וזה מוריניו מאיים על הנהלת מנצ'סטר יונייטד שזה הוא או פול פוגבה ודרש למכור אותו כבר בינואר הקרוב, גם אם היה ברור למנצ'סטר יונייטד שהם לא יוכלו לדרוש עליו את הסכום שהם רוצים שעומד על 200 מיליון ליש"ט. היום (שני) פורסם שהגלגל התהפך ועכשיו זה פוגבה שמאיים על ההנהלה: "זה אני או מוריניו". לדברי ה"סאן", פוגבה אמר לחבריו בקבוצה שהוא נבוך לשחק במיקום או בטקטיקה של מוריניו שלא יכולים להועיל לקבוצה. מוריניו אמר לשחקנים אחרי ההפסד 3:1 לווסטהאם כי השופטים הם אשמים בהפסד מכיוון שהשער הראשון היה מעמדת נבדל, ולא הטקטיקות שלו, אבל פוגבה אמר לחבריו שמצידו הוא מוכן לא לשחק יותר כל עוד מוריניו המנג'ר.


בתוך כך, פורסם שייתכן ואלכסיס סאנצ'ס לא ישחק יותר תחת מוריניו מאחר והפורטוגלי מאוכזב מאוד מהיכולת שלו וטוען שהוא לא תורם דבר. מוריניו כועס על הציליאני לאחר שזה התלונן שהוחלף בשלושה משחקים לפני ווסטהאם וטען שהוא לא מקבל מספיק דקות משחק. גם חבריו טוענים שנמאס להם מההתבכיינות שלו. המיוחד רמז אתמול שיש שחקנים שלא נותנים הכל על המגרש ונראה שאחד מאלה עליהם דיבר הוא סאנצ'ס.


העיתון "מירור" פרסם הבוקר שמוריניו הוצב בראש המועמדים לפיטורים מיידיים בפרמיירליג על ידי משרדי ההימורים באנגליה, למרות שהצהיר אתמול במסיבת העיתונאים של מנצ'סטר יונייטד לקראת המשחק נגד ולנסיה כי הוא לא חושש שיפוטר. מוריניו זקוק לניצחון היום וגם נגד ניוקאסל החלשה בסוף השבוע כדי להרגיע את המצב בקבוצה. העיתון כתב כי המנכ"ל אד וודוורד לא יכול להרשות לעצמו שהפתיחה הכי גרועה של יונייטד בפרמיירליג תימשך תחת הניהול שלו. זוהי גם הפתיחה הכי גרועה של יונייטד מזה 29 שנה.


Tuesday's MIRROR Sport: "I Will NOT Be Sacked" #bbcpapers#tomorrowspaperstodaypic.twitter.com/T6MiW6m1qd

— Allie Hodgkins-Brown (@AllieHBNews) 1 באוקטובר 2018


"אין רעב", כפי שכותב העיתון בקרב הנהלת יונייטד, "להעיף את המיוחד", אבל הקבוצה נראית רע מאוד במשחקים האחרונים. השחקנים מדוכאים, לא מחוברים ואם לא תהיה בריירה הצעד ייעשה גם אם הקבוצה תצטרך לשלם לו פיצוי של 15 מיליון ליש"ט. ייתכן שאם יפוטר, מייקל קאריק שהוא עוזרו ימונה למנג'ר זמני כאשר הכוונה היא עדיין להביא את זינדין זידאן.


ב"דיילי מייל" הביאו הבוקר נתונים שמראים עד כמה יונייטד גרועה במשחקיה. היא מדורגת אחרונה בליגה במספר הספרינטים שכל קבוצה עשתה במחזור האחרון, עם 59 בלבד. "ספרינט" מוגדר לצורך העניין בכל פעם ששחקן עובר בריצה את המהירות של 15.7 מטר לשעה. ליברפול דורגה ראשונה עם 154 ואחריה האדרספילד עם 125.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי