משחק העונה הראשון: דה בריינה ומנדי בסגל סיטי לליברפול

קווין
קווין דה בריינה | Gettyimages

המוליכה תתארח באנפילד לקרב מול סגניתה (ראשון, 18:30 בספורטHD1) כששני הכוכבים שבו מפציעות ועשויים ליטול חלק. גווארדיולה: "ניאלץ להגן, אבל גם להיות אנחנו כי אחרת זה ישעמם. אם נפסיד? נברך את קלופ"

(גודל טקסט)

המשחק הקרוב באנפילד בין ליברפול למנצ'סטר סיטי (ראשון, 18:30 בספורטHD1) אמנם יינעל את המחזור השמיני ולא מעבר לכך, אבל קשה יהיה למצוא מי שלא יסכים שמדובר במשחק העונה הראשון באנגליה. האלופה והמוליכה תתארח אצל מי שבשלב זה היא סגניתה, כלשתיים ניקוד זהה ורק הפרש שערים מבדיל ביניהן. מחר קלופ מארח את גווארדיולה במשחק על כל הקופה.

"קלופ הוא הקריפטונייט של גווארדיולה", נכתב הבוקר ב-BBC לאחר שמנג'ר המייטירדס גבר על פפ בעונה שעברה 3:4 וגם הדיח אותו מליגת האלופות בדרך לגמר עם 0:3 ו-1:2. בסך הכל ליברפול ניצחה שלוש פעמים מאז שהובסה 5:0 צורם באיתיחאד.

גווארדיולה הודה במסיבת העיתונאים לקראת המפגש שקווין דה בריינה שב לאימונים ועשוי בתרחיש מסוים להיכלל בסגל, אולם גם אם כן ספק אם יזכה לדקות לאחר אימונים ספורים בתום היעדרות של מספר שבועות. לעומת זאת, המגן הצרפתי בנג'מין מנדי שנעדר מהמשחקים האחרונים שב לכשירות ולא מן הנמנע שייזרק היישר למים העמוקים ויפתח בהרכב לאחר פתיחת עונה פנטסטית. "ניאלץ להגן במהלך המשחק, אבל עלינו גם להיות עצמנו, אחרת זה ישעמם. אלו משחקים שאתה חייב להיות אתה. אם נפסיד? אז נברך את יורגן קלופ", אמר גווארדיולה לקראת המשחק.


מנדי. פציעה נוספת מאחוריו והמגן הצרפתי שב לסגל (AFP)

באמצע השבוע בליגת האלופות הצליחה להשיג מנצ'סטר סיטי ניצחון דרמטי בהופנהיים, בעוד ליברפול דווקא ספגה בדקה ה-90 ונכנעה בנאפולי. באותו משחק היא גם איבדה את נבי קייטה שנפצע והוחלף כבר אחרי 19 דקות, והקשר לא התאמן אתמול עם חבריו ונמצא בספק למשחק – גם אם יהיה כשיר, לא צפוי לפתוח. קלופ אמור להמשיך עם ההרכב הרגיל, כך שג'יימס מילנר, ג'ורדן הנדרסון וג'ורג'יניו ויינאלדום יוצבו במרכז השדה.  

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי