ז'וזה מוריניו צרח "בני זונות" והראה אצבע משולשת. צפו במהפך

ז'וזה מוריניו
ז'וזה מוריניו | Gettyimages

מנג'ר מנצ'סטר יונייטד התפרץ אחרי ששחקניו חזרו מפיגור 2:0 ל-2:3 על ניוקאסל בדקה ה-90: "אם לא ההודעה שקיבלתי מההנהלה לפני המשחק, אולי גם אני הייתי משתכנע שמתכוונים לפטר אותי". צפו בתקציר

קבוצות: ניוקאסל
(גודל טקסט)

בדקה העשירית אתמול (שבת) באולד טראפורד רשמו כל פרשני הכדורגל ומיליוני אוהדים ברחבי העולם שנותרו לז'וזה מוריניו 80 דקות להיות מנג'ר מנצ'סטר יונייטד אחרי שניוקאסל הובילה 0:2, אבל מהפך מדהים במחצית השנייה ו-2:3 הודות לשער ניצחון של אלכסיס סאנצ'ס בדקה ה-90 יחד עם העובדה שהשחקנים נלחמו עבור המנג'ר שלהם, שינו לחלוטין את התמונה.

"סאנדיי מירור" פרסם הבוקר (ראשון) שאם מוריניו היה מסיים את תפקידו, הוא היה זכאי לפיצוי בגובה 29 מיליון ליש"ט. צופי טלוויזיה התלוננו שהמנג'ר צעק בפורטוגזית למצלמות עם שריקת הסיום: "בני זונות" והתכוון, ככל הנראה, לתקשורת. הוא גם הראה הראה אצבע משולשת, עוד דבר שעוד יצטרך להסביר. "סאנדיי סטאר" טען: "כעת ההנהלה תתמוך במוריניו, אבל השחקנים רצו לנצח עבורם ולא עבורו".

הכעס שלו נבע גם מהכותרות אתמול בעיתונים לפיהם זה יהיה משחקו האחרון בלי קשר לתוצאה. "אני בן 55 כבר. מה שעברתי ביונייטד חדש עבורי וזו הפעם ראשונה אני רואה שמנסים לצוד אדם. אני מתמודד עם זה, אבל חלק מהשחקנים שלא לא מצליחים לעמוד בזה. הם פחדו, היו עצובים ופתחו את המשחק בפאניקה. היו רגעים שחשבתי שנכבוש שער עצמי. יש יותר מדי רוע בתעשיית הכדורגל. הלילה אני אסע ללונדון ואם יהיה גשם בטח יאשימו אותי גם בזה וגם בבעיות הברקזיט".


התפרץ בסיום. ז'וזה מוריניו (Gettyimages)

על החילופים שביצע ועזרו לקבוצה לנצח: "זה לא החילופים, זו התשוקה והמחויבות. כמו שאמרתי, אף אחד לא חשוב – רק מנצ'סטר יונייטד. במחצית ביקשתי מהשחקנים לתת את הכל במגרש. ברור שעשינו כמה שינויים מבחינה טקטית וגם לקחנו סיכונים בשביל לנצח את המשחק. אני חושב שזה הגיע לאוהדים ולשחקנים. הם נתנו הכל".

מוריניו גם גילה אחרי המשחק שביום שישי כשהיו ידיעות על כך שיפוטר הוא קיבל הודעת טקסט מהמועדון לא לשים לב לפרסומים. "המיוחד" אמר לאתר "טוק ספורט": "אלה שקוראים עיתונים או מחוברים לרשתות חברתיות חשבו שכבר פיטרו אותי. אם לא היו שולחים לי הודעת SMS מההנהלה לא להתייחס לידיעות, גם אני הייתי משתכנע".

כשמוריניו נשאל במסיבת העיתונאים מה אמר לשחקנים, הוא עקץ: "אם אתם רוצים לדעת אתם תדעו. אתם יודעים הכל. מה נכון ומה לא נכון. אני בטוח שתעשו כמה שיחות ותדעו מה אמרתי ומה לא. אתם מדברים יותר מדי ומעלים ספקות לגבי המקצועיות של השחקנים". במהלך המשחק קרא מוריניו לאוהדים: "תפסיקו לתמוך בי, תעודדו את השחקנים".


הציל את מוריניו? אלכסיס אחרי שער הניצחון הדרמטי (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי