"כריסטיאנו רונאלדו יוזמן לחקירה בחשד לאונס קת'רין מאיורגה"

כריסטיאנו רונאלדו
כריסטיאנו רונאלדו | Gettyimages

דובר משטרת לאס וגאס הכריז: "אנחנו עדיין לא יודעים מתי זה יקרה, אך נהיה חייבים לתשאל את האדם שמואשם בביצוע הפשע". משפחתו של כוכב יובנטוס לעוקביו ברשתות החברתיות: "תתמכו בו"

(גודל טקסט)

"אנחנו לא יודעים מתי זה יקרה, כרגע כריסטיאנו רונאלדו כמובן לא נמצא בארצות הברית, אך בנקודת זמן כזו או אחרת הוא יהיה חייב להיות נחקר ויהיו צריכים להקשיב לדבריו. חייבים לתשאל את האדם שמואשם בביצוע הפושע", כך הכריז הערב (שלישי) דובר משטרת לאס וגאס.


מוקדם יותר "מירור" האנגלי דיווח כי פקידים אמריקאים עשויים להוציא צו הסגרה אירופי נגד כריסטיאנו רונאלדו אם יתבקשו לעשות זאת בעקבות חקירה משטרתית נגדו אחרי שהואשם באונס בארה"ב על ידי המתלוננת קת'רין מאיורגה. לפי מומחי משפט איתם שוחחו בעיתון, החלוץ יכול להיות מוסגר לארה"ב במסגרת הצורך לחקור אותו ואולי אף להעמידו למשפט.


אותם מומחים טוענים כי אם הוא יחזור להתגורר בפורטוגל, בה נולד, הוא יכול למנוע צו הסגרה כזה מכיוון שאין לו תוקף כאשר הנאשם מתגורר בארצו. האזהרה מגיעה שבוע לאחר שמשטרת לאס וגאס פתחה מחדש בחקירה על הטענות של מאיורגה, בת ה-34 לפיהן נאנסה על ידי רונאלדו ביוני 2009. 


כידוע, רק הקיץ יובנטוס שילמה על אלוף אירופה 107 מיליון יורו לריאל מדריד ואם בחקירה יתגלו ממצאים מחשידים שעלולים להוביל לבקשת מעצרו של CR7, לא מן הנמנע שהגברת הזקנה תצטרך לוותר על הפורטוגלי – או שהוא בעצמו, אם הדבר יגיע לכדי בקשה להסגרתו, יבקש לעזוב לפורטוגל. עורך הדין גם טען שהתשלום על סך 375 אלף דולר, דמי השתיקה ששולמו למאיורגה, עשוי להתקבל בבית משפט בארה"ב כ"הכרה מפורשת בביצוע הפשע".


אימו של רונאלדו דולורס אביירו ואחותו פרסמו ברשתות החברתיות פוסטים בהן נאמר כי הן דורשות צדק לכוכב וביקשו מעוקביו להחליף את תמונת הפרופיל למשך שבוע. אימו ביקשה מהאוהדים לפרסם את הפוסט שלה וליצור שרשרת תמיכה ברונאלדו.



מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי