דיווח: פרס דרש לפטר את לופטגי, תומך בהחזרת מוריניו לריאל

ז'וזה מוריניו
ז'וזה מוריניו | Gettyimages

בבירה מדווחים שהנשיא כבר החליט לסיים את תפקידו של המאמן, אך הנהלת המועדון שכנעה אותו להעניק לו זמן נוסף. "המיוחד", שעלול לעזוב את מנצ'סטר יונייטד, הוזכר באופן מפתיע כמועמד לשוב לסנטיאגו ברנבאו

(גודל טקסט)

בספרד לא מפסיקים לעסוק במצבה של ריאל מדריד ועתידו של המאמן ז'ולן לופטגי. באחד הדיווחים שפורסם היום (שלישי) נכתב שפלורנטינו פרס, נשיא הבלאנקוס, דרש לפטר את אקס נבחרת ספרד כבר לאחר הפסד החוץ באלאבס, אך לבסוף שוכנע על ידי חברי הנהלת המועדון לחזור בו ולתת למאמן זמן נוסף לנסות ולהוציא את העגלה מהבוץ.

כעת טוענים בבירת ספרד שעתידו של המאמן יוכרע לאחר הקלאסיקו מול ברצלונה שיתקיים בסוף חודש אוקטובר. עד למשחק מול היריבה המרה, ריאל מדריד תפגוש את לבאנטה ו-ויקטוריה פלזן בסנטיאגו ברנבאו – שני משחקים שהיא אמורה לעבור ללא שום בעיות מיוחדות.

בתוך כך, שמו של ז'וזה מוריניו, שעלול לסיים בקרוב את דרכו במנצ'סטר יונייטד, הוזכר כמועמד לשוב לריאל מדריד. על פי הדיווח, פלורנטינו פרס תומך בהחזרתו של המאמן הפורטוגלי במקרה שלופטגי אכן לא ימשיך וכך גם חברי ההנהלה הנוספים. כזכור, "המיוחד" זכה עם הבלאנקוס באליפות ספרד בעונת 2011/12, אך סיים את דרכו בתחושה לא טובה ולאחר לא מעט חילוקי דעות.


ישוב למדריד? בספרד טוענים שזו אפשרות. זו'זה מוריניו (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי