"רונאלדו יילחם במאיורגה ויוכיח בבית המשפט את חפותו"

כריסטיאנו רונאלדו
כריסטיאנו רונאלדו | Gettyimages

עורכי דינו של כריסטיאנו משנים טקטיקה ב"פרשת האונס" וכבר החלו לחפש אחר עדים. כוכב העבר הפורטוגלי פאולו פוטרה סיפר: "הוא לא צריך לאנוס, אני זוכר שיצאתי איתו למועדון וכל הבחורות היפות רדפו אחריו"

(גודל טקסט)
לפי "קוריאו דה מאניה", אותו עיתון שריאל מדריד הודיעה כי החלה נגדו בהליכים משפטיים לאחר שפרסם כי הם אלו שעמדו מאחורי הרעיון לשלם דמי שתיקה לקתרין מאיורקה בפרשת האונס, עורכי דינו החדשים של CR7 משנים טקטיקה.


אם עד עכשיו נציגיו של כריסטיאנו רונאלדו עוד נהגו איתה בכפפות של משי, גם אם באופן יחסי, הכוונה כעת היא לא לרחם על מאיורגה ולצאת למתקפה חזיתית. עורך הדין פטר כריסטיאנסן הגדיר כטעות את האסטרטגיה הקודמת של עורכי דינו לשעבר של רונאלדו, שהיו אלו שהגיעו איתה להסכם כספי עבור שתיקתה ואמר כי "רונאלדו יילחם בה עד הסוף ויוכיח בבית המשפט את חפותו"


"אלה שחפים משפע תמיד בוטחים במערכת הצדק", אמר עורך הדין. הטקטיקה של עורך הדין כפולה. הוא רוצה להשיג את כל מסמכי "פוטבול ליקס" שהגיעו לידי ה"דר שפיגל כדי לבדוק אם חלקם זויפו והוא מתכוון לשוחח עם כל אחד שהיה עם רונאלדו באותו יום בו הוא מואשם באונס כדי לבדוק אם יש להם ראיות לטובתו. 



שלב המתקפה מצד נציגי CR7 יצא לדרך (AFP)


בינתיים יצא להגנתו של רונאלדו הכוכב הפורטוגלי האגדי לפני כ-20 שנה, פאולו פוטרה שאמר בתוכנית טלוויזיה בפורטוגל: "רונאלדו לא זקוק לאונס בחורות. אני זוכר שיצאתי איתו ועם נאני כמה פעמים ובחורות היו נופלות לרגליו. יצאתי עם רונאלדו למועדון לילה ב-2006 כשהיה במנצ'סטר ועשר הבחורות הכי יפות שם רק רדפו אחריו כל הערב. לי ולנאני היה רק את מה שנשאר".


כריסטיאנו רונאלדו מנסה לשדר עסקים כרגיל ואמש העלה תמונה המראה אותו ואת חברתו ג'ורג'ינה יחד עם הילדים ברגע משפחתי רגוע. הוא מנסה הראות לעולם הוא בטוח בעצמו ומנהל חיים רגילים בימים המשוגעים האלה בהם מרחפת עליו אשמת אונס לא קלה. 

Mis amores ❤️❤️❤️❤️ pic.twitter.com/1GBDrCWG6b

— Cristiano Ronaldo (@Cristiano) 12 באוקטובר 2018

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי