דיווח: רונאלדו שילם מעל מיליון דולר כדי להשתיק את פרשת האונס

כריסטיאנו רונאלדו
כריסטיאנו רונאלדו | Gettyimages

לפי "דיילי מייל", בנוסף ל-375 אלף דולר ששילם למתלוננת, שילם הפורטוגלי את הסכום לסוללת עורכי דין וחוקרים. פורסמו שמות הרשויות אליהן נשלחו מסמכי "פוטבול ליקס" על ידי עורכי הדין בלוס אנג'לס

(גודל טקסט)

המתלוננת על האונס נגד כריסטיאנו רונאלדו, קתרין מאיורגה, טענה שהפורטוגלי שילם לה 375 אלף דולר כהסדר מחוץ לכותלי בית המשפט, או יש שיאמרו דמי שתיקה, אך "דיילי מייל" מדובר רק בקצה הקרחון. בעיתון האנגלי פורסם היום שבנוסף לסכום בו נקבה מאיורגה, כוכב יובנטוס שילם כמיליון דולר נוספים לסוללת עורכי דין וחוקרים כדי להשתיק את כל הגורמים בפרשה וכעת הכל צף.

כזכור רונאלדו היה שחקן ריאל מדריד בזמן התקרית, ובעיתון הפורטוגלי "קוריאו דה מאניה" פורסם שהמועדון היה מי שהפעיל עליו לחץ להגיע עם המתלוננת להסדר מחוץ לבית המשפט, אך בבירת ספרד הוציאו בשבוע שעבר הכחשה גורפת לדיווח והודיעו שנקטו באמצעים משפטיים נגד העיתון שלטענתם "פרסם מידע כוזב לחלוטין במאמץ לפגוע קשות בתדמית המועדון הזה".

בנוסף, בשבוע שעבר פורסם שעורכי דינה של מאיורגה שלחו ל-18 רשויות חוק באירופה מכתבים בהם דרשו לבדוק האם הוגשו אצלן תלונות אחרות כלשהן בעבר נגד רונאלדו, כשהדבר יאפשר להוציא צווי מעצר לכוכב יובנטוס, גם אם הוא יהיה בפורטוגל או במדינות אחרות להן הסכם הסגרה עם ארצות הברית. כעת פורסם ב"קוריאו דה מאניה" שכל המסמכים של "פוטבול ליקס" הועברו ממשרד עורכי הדין בלאס וגאס כדי שהם ייבחנו על ידי אותם רשויות חוק.

בנושף נחשף שהרשויות עליהן דובר בדיווחים הן בין השאר ה-FBI, אינטרפול, משטרת מנצ'סטר רבתי, משרד התובע האנגלי, איגוד עורכי הדין באנגליה, איגוד עורכי הדין של ברמינגהאם, התובע הכללי באירלנד, באיטליה ופורטוגל. משטרת ליסבון, התובע הכללי של מדריד, התובע של מדינת נבאדה בארה"ב, קליפורניה ואיגוד עורכי הדין של קליפורניה.


רונאלדו. שילם מעל מיליון דולר? (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי