עורכי דינו של רונאלדו אופטימיים: אבדו ראיות משמעותיות

כריסטיאנו רונאלדו
כריסטיאנו רונאלדו | AFP

כריסטיאנסן וצוותו הגיעו למשטרת לאס וגאס ולפי הדיווחים יצאו מעודדים, גם בשל העובדה שתחתוניה ומכנסיה של המתלוננת לאונס נלקחו על ידי בית החולים ונעלמו עקבותיהם. בארצות הברית רוצים ש-CR7 יעבור בדיקת DNA

(גודל טקסט)
עורך הדין של כריסטיאנו רונאלדו, פטר כריסטיאנסן, ביקר לאחרונה בתחנת משטרת לאס וגאס במטרה לבדוק אילו ראיות ישנן כרגע נגד רונאלדו בפרשת האונס לכאורה של קתקרין מאיורגה. לפי הדיווחים האחרונים, לעת עתה נראה שצוות עורכי הדין ששכר רונאלדו מרוצה ממה ששמע ולאחר שיחות עם אנשי המשטרה המקומית משוכנע ש-CR7 חשף מפשע וכך גם ייצא מהפרשה.


בארצות הברית רוצים שרונאלדו יעבור בדיקת DNA כדי לאמת האם דגימות שנלקחו ממאיורגה אחרי האונס הן בעלות אותו DNA של רונאלדו. נכון לעכשיו אין תאריך ממשטרת לאס וגאס מתי רונאלדו יצטרך לעבור את הבדיקה. דבר מעניין שפורסם הוא שכריסטיאנסן גילה במהלך בביקורו בווגאס שבגדי ההלבשה התחתונה שלבשה מאיורגה ערב האונס לכאורה וגם מכנסיה נלקחו על ידי בית החולים והלכו לאיבוד. זהו פרט חשוב מאוד לאימות הממצאים נגד רונאלדו וכרגע לא ברור אם המשטרה תוכל למצוא אותם אחרי כל כך הרבה שנים. המשטרה מחזיקה בשמלה שלה, אבל נראה שהבגדים החיוניים עוד יותר לחקירה אבדו.


חברתו הספרדיה לשעבר של CR7, נריידה גז'רדו הבהירה שהיא תעיד לטובתו אם תתבקש: "הוא בחור צעיר ויש לו הכל, אני לא רואה אותו אונס. הוא לא היה צריך לדחוק בשום בחורה כי היו לו המון בכל מקום. הוא מאלה שיכול לבחור. אם זאת לא רוצה, אז תהיה אחרת. אם יתקשרו אלי אני אעיד לטובתו בלי בעיות כי אני מכירה אותו והוא לא אנס".


ללא כל קשר לפרשה, רונאלדו הנופש עם משפחתו בימים אלה בפאריס העלה בטוויטר סרטון של בנו כובש שער מעולה במדי הנערים של יובנטוס. יש עתיד.

pic.twitter.com/gnNmGpGVxq

— Cristiano Ronaldo (@Cristiano) 14 באוקטובר 2018

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי