הרננדס: "מצבה של גרמניה מזכיר כמה קשה הטופ העולמי"

הרננדס
לוקאס הרננדז | Gettyimages

המגן הצרפתי התייחס לכושרה הרעוע של המאנאשאפט לקראת המשחק מול נבחרתו בליגת האומות מחר (21:45, ספורט4): "הודחו בבתים בתור אלופי עולם". קימיך: "שחקנים צריכים לבדוק את עצמם לפני שהם מבקרים אחרים"

(גודל טקסט)
ליגת האומות ממשיכה לספק לנו משחקים אטרקטיביים, כשמחר (שלישי) נבחרת צרפת תארח את גרמניה (21:45, שידור ישיר בספורט4). הצרפתים, שמוליכים את הבית עם ארבע נקודות, לא הפסידו בארבעת משחקיהם האחרונים מול היריבה המושבעת.


צרפת – גרמניה (21:45, שידור ישיר בספורט4)


הגרמנים מצידם, מגיעים בשיאו של משבר שלא זכור שנים רבות בנבחרת. אחרי המונדיאל השערורייתי בו סיימה במקום האחרון בבית, המאנאשאפט הובסו 3:0 על ידי הולנד ביום שבת האחרון והם חייבים לנצח את אלופת העולם בביתה כדי להשאיר לעצמם סיכוי, כשהפסד נוסף יקרב אותם מאוד לדרג השני. בנבחרת מודאגים מיכולתם של מספר שחקני מפתח, כגון הבלמים מאטס הומלס וג'רום בואטנג שמול הולנד הציגו יכולת חלשה. האחרון שוחרר ממחנה הנבחרת וייעדר מהמשחק ערב פציעה.


גם נגד תומאס מולר, טוני קרוס ויוליאן דקסלר, שעשה שתי טעויות מול הולנד שהוליכו לשני השערים בסיום, הופנו לא מעט ביקורות, אך את מירב החיצים סופג המאמן יוגי לב, על נתינת קרדיט מוגזם לשחקניו המועדפים. ג'ושוע קימיך, מגנה של באיירן מינכן אמר לקראת המשחק: "כל שחקן צריך לבדוק קודם את עצמו לפני שהוא מטיח ביקורת באחרים". בלם העבר ושיאן ההופעות לותאר מתיאוס התייחס דווקא לעמדת השוער: "מנואל נוייר כבר לא השוער המוביל של גרמניה, מארק אנדרה טר-שטגן צריך לפתוח במקומו".


על אף המומנטום השלילי של יריבתם והעובדה שמאזנם מול הגרמנים חיובי (9:13 בניצחונות), הצרפתים מרוכזים מאוד לקראת ההתמודדות. אנגולו קאנטה אמר: "אנחנו מודאגים כי סיימנו נגדם רק ב-0:0 במשחק הראשון". גם המגן לוקאס הרננדס התייחס למשחק: "המאמן שלנו הוא מסוג המאמנים השאפתניים. הוא רוצה לנצח בכל משחק, אבל דווקא היריבה הבאה שלנו, גרמניה, מזכירה לנו עד כמה קשה להישאר בטופ העולמי. הם היו אלופי העולם וארבע שנים לאחר מכן לא עלו מהבית המוקדם". דשאן עצמו, שחוגג היום את יום הולדתו ה-50, יצפה לתוצאה טובה משחקניו.


Bon anniversaire Didier Deschamps !
A 50 ans, le coach a encore de beaux restes sur le terrain #FiersdetreBleuspic.twitter.com/owhEvhddyB

— Equipe de France ⭐⭐ (@equipedefrance) 15 באוקטובר 2018


דרג 2, בית 1
אוקראינה – צ'כיה (21:45)


האוקראינים זקוקים לנקודה כדי להבטיח מקום ראשון בבית ועלייה לדרג הראשון.


דרג 2, בית 4:
אירלנד – וויילס (21:45)


הוולשים רוצים להשיג שלוש נקודות אחרי שלא ניצחו בדאבלין מאז 1992. גארת' בייל לא ישחק אחרי שעזב את מחנה הנבחרת וחזר למדריד כדי לקבל טיפול רפואי לקראת הקלאסיקו. גם ארון ראמזי פצוע ולא יקח חלק. אירלנד עלולה לרדת לדרג שלישי אם תפסיד.



בייל. לא יעמוד לרשות נבחרתו (gettyimages)


דרג 3, בית 3


סלובניה – קפריסין (21:45)– הפסד של רן בן שמעון ונבחרתו עשוי להוריד אותם לדרג ד'.


נורבגיה – בולגריה (21:45)


דרג 4, בית 1
קזחסטן – אנדורה (17:00)
לטביה – גיאורגיה (21:45)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי