מהומה בסלובניה: המאמן מתח ביקורת על אובלק ופוטר

יאן אובלק
יאן אובלק | Gettyimages

תומאש קבצ'יץ' הודח מתפקידו בנבחרת, והתקשורת חושדת שההתאחדות העדיפה להיפטר ממנו מאשר משוער אתלטיקו מדריד שנשאר בספרד בשל פציעה ולא הגיע למשחקי ליגת האומות. הנבחרת השיגה נקודה אחת בארבעה משחקים

(גודל טקסט)
בלאגן בנבחרת סלובניה. המאמן תומאש קבצ'יץ' פוטר מכיוון שהנבחרת בדרך לירידה לדרג הרביעי בליגת האומות, אבל בעיקר בגלל שהוא מתח ביקורת על שוער אתלטיקו מדריד יאן אובלק וההתאחדות העדיפה את השוער על המאמן. אובלק לא הופיע למחנה הנבחרת ולמשחקים שלה, בטענה שהוא פצוע וזקוק לעבוד על הכושר שלו ולהתאושש מהפציעה בספרד. הסלובנים סיימו את הקמפיין עם הפסד 1:0 לנורבגיה ותיקו 1:1 נגד קפריסין וכעת הם מדורגים אחרוננים בבית 3 בדרג ג'.


מאמן הנבחרת טען שאובלק לא רצה להגיע לנבחרת כדי להתרכז בהמשך משחקיו באתלטיקו בספרד ובליגת האלופות. הוא יצא נגדו בהתקפה קשה ואמר: "הוא סיפר שקרים ממדריד, ואפילו לא דיבר איתי". בראיון לעיתון "אקיפה" אמר המאמן: "אני לא רוצה לדבר הרבה כי הפיטורים כואבים לי וגם חוסר ההצלחה, אבל הוא שיקר ואמר שסיכם איתי שלא יגיע וזה היה שקר כי מעולם לא דיבר איתי על כך".


אובלק אמר כי לא היה צריך לדבר עם המאמן מכיוון שסיכם עם נשיא ההתאחדות של סלובניה ראדנקו מיאטוביץ' שהוא לא יגיע למשחקים בשל הפציעה. המאמן טען שהוא משקר, אבל נשיא ההתאחדות העדיף את הגירסה של אובלק הנחשב לאחד השוערים הטובים בעולם. לפי הדיווחים בסלובניה, המאמן דווקא עזב בהסכמה הדדית בינו לנשיא אחרי שלא ניצח משחק אחד מבין ארבעת משחקי הנבחרת בליגת האומות.


Slovenian NT head coach Tomaž Kavčič has left his post by mutual consent, the @nzs_si has announced. Kavcic failed to win a single of the first four #NationsLeague matches, his overall record was 1-1-5. #srcebijepic.twitter.com/aNV6hBEL9O

— Miha Žakelj (@MihaZakelj) 17 באוקטובר 2018



מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי