2:4 לברצלונה על סביליה, מסי נפצע וייעדר שלושה שבועות

ליאו מסי
ליאו מסי | Gettyimages

אחרי ארבעה משחקים ברצלונה ניצחה את האנדלוסים, אך איבדה את הקפטן שהספיק לבשל ולכבוש בעצמו לפני שנפגע בידו הימנית בדקה ה-17 ויחמיץ את אינטר בליגת האלופות והקלאסיקו נגד ריאל מדריד

(גודל טקסט)

ברצלונה עלתה הערב (שבת) למקום הראשון בליגה הספרדית אחרי שגברה 2:4 על סביליה בקאמפ נואו, אך בעיקר מודאגת מפציעתו של הכוכב הגדול והקפטן ליאו מסי, שאמנם כבש ובישל אך נפצע והוחלף במחצית הראשונה. לאחר המשחק נבדק הארגנטינאי ביסודיות ומאוחר יותר הוציא המועדון הודעה רשמית לפיה הוא סובל משבר קל ביד וייעדר fשלושה שבועות.

כאמור, שתי דקות בלבד הספיקו למסי כדי לבשל לפיליפה קוטיניו את ה-0:1 ובדקה ה-12 כבש בעצמו אחרי בישול של לואיס סוארס, אך בדקה ה-17 נפצע בידו הימנית והוחלף עקב הפציעה בעוסמאן דמבלה, לעיני כל האוהדים בקאמפ נואו. כעת נראה שלא יוכל לשחק בשני המשחקים הבאים של קבוצתו, אולי אף יותר. בהילוכים חוזרים של רגע הפציעה נראית ידו של מסי מתעקמת באופן מעורר דאגה. 



לואיס סוארס כבש את השלישי למארחת מהנקודה הלבנה בדקה ה-63, ופאבלו סראביה הגיה בשער מצמק בדקה ה-79. איבן ראקיטיץ' לא נשאר חייב וירה כדור מחוץ לרחבה בדקה ה-88 כדור לשער האקסית, ולא חגג לאחר מכן. גם שער של לואיס מוריאל דקה בתוך תוספת הזמן לא ממש תרם לאנדלוסים, שראו את המארחת מנצחת 2:4, שהוריד את סביליה למקום השלישי.


 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

[BREAKING NEWS | ÚLTIMA HORA] #FuerzaLeo ❗ Tests carried out on the first team player @leomessi have confirmed that he has a fracture of the radial bone in his right arm. He will be out for approximately three weeks. ❗ Messi tiene una fractura en el radio del brazo derecho. El tiempo aproximado de baja es de tres semanas. ❗ Leo Messi té una fractura al radi del braç dret. El temps aproximat de baixa és de tres setmanes.

A post shared by FC Barcelona (@fcbarcelona) on







מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי