הזאר לא יצטרף לריאל אם קונטה יאמן, חאמס ישוב בינואר?

חאמס
חאמס | Gettyimages

הדיווחים בספרד על פיטוריו האפשריים של לופטגי אחרי המפגש נגד פלזן גוברים, אולם אם אקס צ'לסי יזכה במשרה צפוי הכוכב הבלגי לוותר על חלומו לעבור למדריד. וגם: העקיצה של כריסטיאנו רונאלדו ותוכניות הרכש

(גודל טקסט)
בעיתון "מארקה" מדווח הבוקר (שלישי) כי לא רק מעידה הערב של ריאל מדריד מול ויקטוריה פלזן תוביל לפיטוריו של ז'ולן לופטגי, אלא גם יכולת רעה תספיק כדי לזעזע.


לפי הידיעה, הנשיא פלורנטינו פרס מחכה למשחק הראשון בו תהיה תוצאה לא חיובית כדי להודיע ללופטגי שהוא הולך הביתה. בשער העיתון כתב "מארקה" שהמשחק הוא כמו משפט עבור לופטגי והשחקנים הם חבר המושבעים שלו שיחליטו על עתידו לכאן או לכאן, בהתאם לתוצאה שישיגו.


#LaPortada El jurado de Lopetegui pic.twitter.com/Va7phiiLBb

— MARCA (@marca) 22 באוקטובר 2018

עוד לפני הודעת פיטורים, אם תהיה כזו, בורסת השמות רותחת מזה מספר ימים וכידוע המועמד המוביל לתפקיד המאמן החדש של הבלאנקוס הוא האיטלקי אנטוניו קונטה שפוטר מצ'לסי בקיץ האחרון. בעיתון "מירור" פורסם כי אם ריאל מדריד אכן תחתים את אנטוניו קונטה, היא למעשה מוותרת במודע על אדן הזאר מכיוון שהשחקן לא ירצה לשחק שוב תחת המנג'ר איתו לא הסתדר ולא אהב את מערכיו וגישתו ההגנתית למשחק. ריאל מדריד הציבה את הזאר כאחד מהיעדים החשובים שלה והבלגי עצמו אמר כמה פעמים שהוא חולם לשחק בקבוצה, אבל הגעת קונטה צפויה להוביל לשינוי מגמה מצד הבלגי, שיעדיף להאריך את חוזהו בצ'לסי.


בספרד גם מדווחים שריאל מדריד תתחזק באופן ניכר בינואר הקרוב ולא משנה מי יהיה המאמן. אחד השחקנים המבוקשים לחיזוק ההגנה הכושלת הוא בלם אינטר, מילאן שקריניאר הסלובקי שמבוקש גם במנצ'סטר יונייטד. בעיתון ABC היוצא לאור במדריד נכתב כי ריאל מדריד עשויה להקדים את הבאתו של חלוץ סנטוס רודריגו כבר לינואר הקרוב. מבחינת הגיל רודריגו יוכל להגיע והוא נראה כרגע בשל יותר מוויניסיוס ג'וניור. ריאל מדריד שילמה עליו 45 מיליון יורו לסנטוס.



בינואר הוא לא יגיע, אבל הגעת קונטה עלולה למנוע את רכישתו בקיץ (Gettyimages)


ייתכן שגם חאמס רודריגס המושאל לבאיירן מינכן יחזור מכיוון שהוא לא מרוצה מכמות הדקות שהוא מקבל אצל ניקו קובאץ'. לבאיירן יש אופציה לרכוש את חאמס, אבל בניגוד ליופ היינקס שנתן לו לשחק בשנה שעברה הוא כעת הפך לשחקן ספסל מחדש ורוצה לחזור לברנבאו.


בתוך כך, כריסטיאנו רונאלדו לא היסס אתמול לעקוץ בחזרה את איסקו שטען כי בריאל מדריד לא צריך לבכות יותר על שחקן שלא רצה להישאר במועדון. רונאלדו הגיב: "זה בסדר גמור מצידי שלא יבכו. אין לי כל עניין לדבר על מה שקורה בריאל מדריד. זה משהו שלא קשור אלי יותר ואני לא צריך לדבר על משברים של קבוצות אחרות".



"לא צריך לדבר על משברים של אחרות". כריסטיאנו רונאלדו (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי