"מוריניו ו-וודוורד היו אמורים לדון על רכש, המנכ"ל ביטל"

ז'וזה מוריניו
ז'וזה מוריניו | Gettyimages

מנצ'סטר יונייטד כבר שבה למסלול הניצחונות, אבל השקט כלל לא חזר: דווח שפגישה בנוגע לחיזוק הסגל נדחתה ברגע האחרון והמנג'ר שוב נותר מתוסכל וכעוס, אחרי קיץ שלם בו דרש לחזק את ההגנה ולא קיבל את מבוקשו

(גודל טקסט)

מנצ'סטר יונייטד תחת ז'וזה מורינו לא יכולה להיות מקום שקט לאורך זמן. לפי הדיווחים הבוקר (שלישי), שוב נרשם עימות בין ז'וזה מוריניו למנכ"ל הקבוצה אד וודוורד. הפעם דווח כי "המיוחד" זועם עליו מכיוון שביטל ברגע האחרון פגישה בנוגע לתוכניות הרכש בינואר. כזכור, לכל אורך הקיץ התעמתו השניים בנושא הרכש ונראה שאותה בעיה צצה גם לקראת חלון החורף.

מוריניו סיפר לאנשיו במועדון שההתנהלות של וודוורד השאירה אותו מתוסכל וכעוס. היחסים בין השניים מתוחים מתחילת הקיץ האחרון לאחר שמוריניו טען ושוב ושוב שהגיש לוודוורד רשימה מדויקת של השחקנים שהוא רוצה חמישה חודשים לפני חלון ההעברות של הקיץ, אבל אף אחד מהם לא הגיע. בעיקר הוא זעם עליו על שלא חיזק את ההגנה – ואכן ההגנה היא כרגע הבעיה הכי בוערת ביונייטד. מוריניו טוען עד עכשיו שהפתיחה הגרועה של העונה נבעה מכך שההגנה לא חוזקה. מוריניו רצה לרכוש את בלם טוטנהאם טובי אלדרווירלד, בלם לסטר הארי מגווייר או ג'רום בואטנג מבאיירן מינכן. מגווייר הוא כרגע השם החם ביונייטד ודווח שהוא המטרה העיקרית בינואר הקרוב או לכל המאוחר בקיץ.

ואם יש נקודת אור במנצ'סטר יונייטד בתקופה האחרונה, היא יכולתו של אנטוני מרסיאל – מהשחקנים שנטען כי מוריניו לא מעוניין בהם, ואילו וודוורד כן. בראיון ל"מירור" אמר עליו חברו לקישור נמניה מאטיץ': "הוא צריך להאמין שהוא יכול להיות אחד הכוכבים הגדולים של הפרמיירליג. הבעיה שהוא עוד לא קלט את זה. הוא עדיין צעיר וזקוק ליותר ביטחון וזה ישפר עוד יותר את היכולת שלו. האמת שביטחון של שחקן נבנה אם הקבוצה משיגה תוצאות טובות והוא שותף להן. אם נעשה את זה במשחקים הבאים, ללא ספק מרסיאל יעשה צעד אחד נוסף קדימה".


מרסיאל. זוכה למחמאות (AFP)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי