צפו בתקציר: זהבי כבש, גוואנגז'ו ר.פ. נשארה בליגה

ערן זהבי
ערן זהבי | הליגה הסינית

החלוץ הישראלי עם סרט הקפטן הבקיע את שערו ה-20, קודם לכן היה זה שער אומלל שהבטיח לקבוצתו עונה נוספת בליגה הסינית אחרי 1:2 נגד חביי. שנגחאי SIPG זכתה באליפות אחרי שאברגרנדה עשתה זאת שבע שנים ברצף

(גודל טקסט)

גוואנגז'ו ר.פ עלתה היום (רביעי) למשחק הבית נגד חביי צ'יינה במחזור ה-29 בידיעה שניצחון עשוי להבטיח את הישארותה בליגה לעונה אחת נוספת, אך הפסד נוסף עלול לסבך אותה במאבקי הישרדות במחזור האחרון.

המארחים עלו ליתרון בדקה ה-16 אחרי שער עצמי מוזר של בלם חביי, דו ובדקה ה-53 ערן זהבי כבש את שערו ה-20 העונה בדקה והכפיל את התוצאה. אמנם שחקן יובנטוס לשעבר, הרנאנס הצליח לצמק את התוצאה דקה לפני תוספת הזמן אך חביי לא הצליחה לחזור למשחק וגוואנגז'ו ר.פ הביטחה את הישארותה בליגה מחזור אחד לסיום הליגה והמפגש הבא נגד ביג'ינג רנה (ראשון 9:00, שידור ישיר בספורט1) יהיה לפרוטוקול בלבד.

עוד בליגה הסינית, שנגחאי SIPG זכתה באליפות הראשונה בתולדותיה אחרי שליטה של גוואנגז'ו אברגרנדה שזכתה בשבע השנים האחרונות.

גוואנגז'ו אברגראנדה שנמצאת במקום השני בטבלה הפסידה 0:2 צ'ונגצ'ינג ליפאן של ג'ורדי קרויף, וקבוצתו של אקס מכבי תל אביב עלתה אל המקום ה-13 אך עדיין היא נמצאת מעל הקו האדום רק בזכות הפרש שערים עודף. במחזור הבא היא תפגוש את גויז'ו במקום האחרון שעדיין יכולה להישאר בקרב תחתית דרמטי.

מהלך המשחק
דקה 16: גוואנגז'ו ר.פ עלתה ליתרון 0:1: צ'ן הגביה כדור אל מרכז הרחבה של חביי היישר אל הידיים של השוער אך הוא שמט את הכדור ובלם האורחת דו, כבש אל שערו הוא.

דקה 47: השוער של חביי, גנג לא הצליח פעם נוספת לתפוס כדור גובה פשוט וערן זהבי הצליח השתלט על הכדור ובעט אל כיוון המסגרת, אך נבלם על ידי שחקן יריב.

דקה 53: גוואנגז'ו ר.פ עלתה ליתרון 0:2: כדור גובה של המארחים הגיע אל ראשו של ז'י שהוריד עם הראש לערן זהבי שהפציץ מקרוב. זהו שערו ה-20 של החלוץ הישראלי העונה.

דקה 76: ערן זהבי קיבל מסירה טובה לרחבה במצב של אחד על אחד והישראלי סיפק החמצה לא אופיינית כשהוא בעט אל השמיים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי