צפו בתקציר: 0:2 גדול להולנד על צרפת בליגת האומות

אמבפה
אמבפה | Gettyimages

שער של ווילנדאום (45) ופנדל של דפאיי (96) קבעו ניצחון יוקרתי על אלופת העולם שנתן לכתומים סיכוי ממשי לעלות על חשבונם, אם ינצחו את גרמניה במחזור הבא. 1:2 לדנמרק על ווילס, 0:1 לברזיל על אוגוואי במשחק

(גודל טקסט)

עוד ערב של ליגת האומות מאחורינו, עם הניצחון הגדול של הולנד 0:2 על צרפת, ניצחון חוץ של דנמרק על ווילס וניצחון של נבחרת ברזיל במשחק ראווה 0:1 על אורוגוואי.

הולנד – צרפת 0:2
כבר מפתיחת ההתמודדות ההולנדים היו פעילים יותר. כעבור שתי דקות מפתיחת המשחק, ממפיס דפאיי, שמציג העונה יכולת נהדרת במדי ליון, פרץ באגף ימין תוך כדי שהוא גובר על שני שחקני הגנה צרפתים ומצא את ווילנדאום לבד לגמרי, שמתוך רחבת ה-16 בעט למרכז השער וסחט הצלה מלוריס. בדקה ה-28, היה זה בנג'מין פבאר שניסה את מזלו בבעיטה חזקה מחוץ לרחבה, הכדור חלף סנטימטרים בודדים מעל השער.

ממש על סף תוספת הזמן, הגיע הרגע של הכתומים. כדור די סתמי לרחבה הצרפתית הורחק בצורה רעה מאוד על ידי אנזונזי היישר לרגליו של ראיין באבל. הקשר בעט וסחט הצילה גדולה מלוריס, אך ווילנדאום היה במקום כדי לבעוט את הריבאונד פנימה, והנבחרות ירדו למחצית ביתרון רטן לאורנג'.

החצי השני לא התעלה גם הוא לרמה גבוהה, כששוב יכולת גבוהה של לוריס משאירה את היתרון של ההולנדים מינימלי. הצלה יפה שלו מנגיחה של דומפריס בדקה ה-62 ועוד אחת מבעיטה חדה של דפאיי (74) מנעו תבוסה. אלא שגם הוא לא יכל לפנדל בדקה ה-96 של ממפיס דפאיי שהכפיל את היתרון וחתם את תוצאת המשחק, אחרי הכשלה של סיסוקו על דה יונג בתוך הרחבה.

לסיכום, ההולנדים משיגים את ניצחונם השני במפעל, ולמעשה נותנים לעצמם סיכוי ממשי לעקוף את אלופת העולם אם ינצחו את גרמניה. דידייה דשאן יצטרך לעשות חושבים על היכולת הפושרת שחניכיו גילו הערב.

הרכבים
הולנד: יספר סילסן, דנזל דומפריס, מתיאס דה ליכט, וירג'יל ואן דייק, דיילי בלינד, פרנקי דה יונג, ג'ורג'יניו ווינאלדום, מרטן דה רון, ראיין באבל, סטיבן ברגווין, ממפיס דפאי.

צרפת: הוגו לוריס, לוקה דין, פרנסואה קימפמבה, רפאל וראן, בנג'מין פבאר, אנגולו קאנטה, סטיבן אנזונזי, בלז מאטווידי, קיליאן אמבפה, אנטואן גריזמן, אוליבייה ז'ירו.

מהלך המשחק
דקה 2: ממפיס דהר על קו ימין כשהוא חולף על פני שני שחקני הגנה צרפתים ומצא את ווינאלדום חופשי לגמרי בתוך רחבת ה-16, אך האחרון בעט לאמצע ולוריס הדף.

דקה 28: בנג'מין פבאר ניסה את מזלו בבעיטה חזקה מחוץ לרחבה, הכדור חלף סנטימטרים בודדים מעל השער.

דקה 45, 0:1 להולנד: הרמה די פשוטה לרחבה הצרפתית הורחקה בצורה איומה על ידי אנזונזי והגיעה עד לבאבל שבעט, לוריס הדף ו-ווינאלדום בעט בנגיעה לרשת.


סילסן חוגג את השער (gettyimages)

דקה 62: בלינד הגביה כדור ארוך לצד ימין, דומפריס נגח וסחט הצלה מלוריס, המגן הימני ניסה שוב מזווית אפס ונבלם לקרן.

דקה 74: ממפיס חתך לאמצע מצד שמאל ושחרר בעיטה חזקה אך שוב לוריס היה במקום והדף לקרן.


דקה 96, 0:2 להולנד:
סיסוקו הכשיל את דה יונג בתוך הרחבה, ממפיס ניגש לנקודה הלבנה וכבש בסטייל עם צ'יפ פנימה וחתם את תוצאת המשחק.

ברזיל אורוגוואי 0:1
במקביל למשחקי ליגת האומות באירופה, שתיים מהנבחרות הגדולות בדרום אמריקה, ברזיל ואורוגוואי, נפגשו הערב במשחק הכנה באיצטדיון האמירויות בלונדון. בדקה ה-79, דנילו הוכשל ברחבה על ידי לקסאלט. ניימאר לקח את הפנדל וכבש את שער הניצחון במשחק, שהיה שערו ה-60 במדים הלאומיים, שניים בלבד מתחת לרונאלדו נזאריו האגדי. הסלסאו גם ממשיכים את המאזן המדהים שלהם במשחקי הכנה עם הניצחון ה-34 מתוך 36 המשחקים האחרונים.


ניימאר. מתקרב לרונאלדו (gettyimages)

תוצאות נוספות:
וויילס – דנמרק 2:1
סלובקיה – אוקראינה 1:1
קפריסין – בולגריה 1:1
סלובניה – נורבגיה 1:1
גיברלטר – ארמניה 6:2
ליכטנשטיין – מקדוניה 2:0

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי