אייאקס דורשת 75 מיליון ליש"ט תמורת פרנקי דה יונג

פראנקי דה יונג
פראנקי דה יונג | האתר הרשמי

באמסטרדם מתכננים קיץ רווחי במיוחד, כשברצלונה ומנצ'סטר סיטי כבר בתמונה. ארסנל רוצה את מורנו, פולישיץ' שמבוקש בקבוצות הפרמיירליג אמר: "כרגע אני מפוקס בדורטמונד, בינואר נשב עם ההנהלה ונדבר על עתידי"

(גודל טקסט)

באייאקס אמסטרדם כבר התרגלו למכור כוכבים בסכומים נאים, אבל נראה שקיץ 2019 יישבר את כל השיאים. במועדון נמצאים שני כישרונות על, הבלם מתיאס דה ליכט והקשר פרנקי דה יונג. ברצלונה הייתה מעוניינת בשניהם עד לא מכבר, אך ההתפתחויות בימים האחרונים בגזרת אדריאן ראביו, שלפי דיווחים החליט להגיע לבארסה בקיץ ועוד בחינם (מסיים חוזה בקיץ 2019), הביאו לכך שכנראה הוא יועדף על פני דה יונג הצעיר.

כעת מנצ'סטר סיטי מעוניינת בדה יונג, אבל לפי פרסום ב"מירור", הסכום אותו דורשת אייאקס עומד על לא פחות מ-75 מיליון ליש"ט. שיא ההעברות של הסיטי שייך לריאד מאחרז, והוא בגובה של 60 מיליון ליש"ט. בסיטי מדברים על הקשר ההולנדי שחתום אצל סגנית אלופת הולנד עד 2022, כאילו היה היורש של קרויף, והם זקוקים לקשר מרכזי לאחר שפספסו בקיץ האחרון את זא'ורז'יניו שהעדיף לעבור לצ'לסי.

בנוסף לכך, פורסם שארסנל מעוניינת להחתים את מגן ליברפול אלברטו מורנו, שעשוי להגיע כשחקן חופשי לקבוצה לאחר שחוזהו יסתיים בקיץ הקרוב. אונאי אמרי מכיר היטב את מורנו, אותו אימן בסביליה, ולכן העובדה שהוא לא מרבה לשחק במרסיסיידרס לא מרתיעה אותו, מה גם שהשחקן יגיע בחינם.


אלברטו מורנו. יחזור לשתף פעולה עם אונאי אמרי? (Gettyimages)

בתוך כך, קשר דורטומנד כריסטיאן פולישיץ' שמבוקש על ידי צ'לסי וליברפול, הצהיר לאחר המשחק של נבחרת ארה"ב: "כרגע אני מפוקס בדורטמונד ואנחנו עושים דברים גדולים העונה, בינואר נשב עם ההנהלה ונדבר על עתידי".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי